הצביעו לרגע הכי מביך של השבוע

הבחירות לכנסת ישראל הגיעו לסיומן, אך הרגעים המעניינים באמת, התחילו רק לאחריה. אנו מזמינים אתכם להצביע ולבחור את זה שהתעלה השבוע על כולם

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/19 14:28 יג בניסן התשעט

הצביעו לרגע הכי מביך של השבוע
בראשית, צילום: SpaceIL והתעשייה האווירית

התרסקות בראשית

אחרי תכונה רבה והתרגשות עצומה, כולל קמפיין מושקע, הגשושית הישראלית הראשונה הייתה אמורה לנחות על הירח. אלא שממש ברגע הנחיתה, בעוד כולנו עצרנו נשימה, מתברר שאתחול במערכת גרם לנחיתה לא מוצלחת.

חשוב לומר, מדובר בפרוייקט מורכב, ולכל העוסקים במלאכה מגיעה תודה והערכה גדולה. אבל זה לא משנה מאום מהעובדה כי דריסת הרגל הישראלית הראשונה בירח, תירשם לנצח כהתרסקות.

https://www.facebook.com/ivgiz/posts/10156540272473992

 

 

 

פרידה משקד, מועלם, ובנט

עם תום ספירת הקולות החוזרת, והבדיקות הקדחתניות של "הימין החדש", במטרה למצוא את הקולות הבודדים שיכניסו אותם לממשלה. הגיעה השבוע ההבנה הסופית, כי השלושה המדוברים לא ייקחו חלק בממשלה הבאה.  וכך, שרת המשפטים, שר החינוך, וחברת כנסת פעילה מאוד, פרסמו הודעות פרידה. רגע שאף אחד מהם, לא העלה על דעתו שבאמת יגיע.

https://www.facebook.com/NaftaliBennett/posts/2279167175438271

 

 

מלכוד שקד

מה שבאופן די טבעי מעביר אותנו לסוגיה המביכה הבאה, בה נשמעים קולות מאוד ברורים המעוניינים בהצטרפותה של איילת שקד לשורות הליכוד. צעד שינתק אותה סופית ממפלגת האם, יפריד אותה מהשותף הוותיק לחיים הפוליטיים - נפתלי בנט, ואולי יותר מהכל, יחזיר אותה למקום בו עליה לסור אחר הוראותיו של ראש המפלגה, בנימין נתניהו, ולעבוד איתו יחד באופן מחייב. דבר אשר הייתה יכולה להימנע ממנו, כאשר עבדה מתוך שורות "הבית היהודי".

יוזמי ההצעה, שקד ונתניהו

נתניהו ושקד
צילום: פלאש 90. איזק הררי

 

 

קרדיטים:

בנט - Yonatan Sindel/Flash90, שקד -  Roy Alima/Flash90