הצביעו לרגע הכי מביך של השבוע

הבחירות לכנסת ישראל מייצרות הרבה רגעים מעניינים, חלקם אפילו מביכים. אנו מזמינים אתכם להצביע ולבחור את זה שהתעלה השבוע על כולם

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/19 12:35 כח באדר ב'

הצביעו לרגע הכי מביך של השבוע
צילום: Flash90

 

עגבניה נזרקת לעבר ביבי

השבוע סייר ראש הממשלה וראש מפלגת הליכוד בנימין נתניהו, בשוק התקווה בתל אביב. הסיטואציה אשר אמורה לייצר עבורו צילום טוב של אהדה גורפת ובלתי אמצעית מקרב הציבור הפשוט, ייצרה לו דווקא תמונה שאליה אף אחד לא ציפה. נערה צעירה שעמדה לא רחוק ממנו, השליכה לעברו עגבניה.

אמנם הרעיון של הגברת הצעירה אינו מקורי במיוחד, וסביר להניח שזהו תרחיש אשר נערכים לו בסביבתו של נתניהו, בכל זאת, מנהיגים רבים בעולם בר ספגו כבר נעליים וצרות אחרות. אבל אין עוררין על כך, שמדובר ברגע של שפל. המסר של נתניהו היה תמיד, 'אמנם התקשורת לא אוהבת אותי, אך את האהדה האמיתית והגיבוי אני מקבל מעם'. מה חבל, שפשוטת עם אחת, החליטה להוכיח לו אחרת.

 

גנץ בשוק מחנה יהודה

מנגד, רגע מביך נוסף נרשם כאשר בני גנץ, המועמד בעל הסיכוי הגבוה ביותר להדחתו של נתניהו, סייר בשוק "מחנה יהודה" בירושלים. צעד אמיץ יש לומר, לאור העובדה שזהו תחום המוכר לרוב כ"מעוז" של אנשי ליכוד וימין. בעודו מסייר לאיטו ולוחץ ידיים, החלו להישמע נגדו קריאות נחרצות של "לך הביתה" ו"רק ביבי", מה שלא הותיר לו ברירה, אלא להסתלק מהר לפני שהמצב רק יחמיר.

 

סינוואר על הגדר

השבוע פרסם יאיר לפיד, מועמד מטעם מפלגת "כחול לבן", תמונה בטוויטר וכתב: "כשאיסמעיל הנייה עושה סלפי ליד הגדר, והילדים שלנו במקלטים, אתה יודע שביבי איבד את ההרתעה". מה שלפיד לא ידע, זה שהמחבל המצולם הוא דווקא יחיא סינוואר, מה שהצליח לייצר תוך דקות תגובות משועשעות, ובעיקר כאלה המדגישות את חוסר התמצאותו המלאה במישור הביטחוני.

https://twitter.com/GolanOfer/status/1112081383055331329

 

 

חדשות 12 מצילים את גנץ

לאחר הראיון המאוד לא מוצלח של בני גנץ ליונית לוי בשבוע שעבר, נראה שחברת החדשות לקחה על עצמה לנסות למזער את הנזק שהם בעצמם יצרו, והחלו לראיין את גנץ במספר הזדמנויות, באופן מקל, עדין, ומתחנף.

אפשר להבין את הצורך של הצדדים לנסות לשפר את המצב, הם רק שכחו על הדרך לפרגן לרמת השיפוט של הצופים, ולכך שיותר משהם מתקנים, הם רק מגדילים את הנזקים.

https://www.facebook.com/ivgiz/videos/10156521753723992/

 

 

 

 

קרדיטים:

Flash90,  Isaac Harari/Flash90