הפעילה שהביכה את חביליו: "ברור לכולם שראש עיר הוא לא יהיה"

במטה של המועמד לראשות עיריית ירושלים, ספגו מכה כשפעילה נשמעה מסופקת באשר לניצחונו של המועמד, "המטרה היא שלפחות יהיה סגן או משהו". מהמטה של חביליו נמסר: "הדברים אינם תואמים את עמדתנו"

חדשות כיפה מירב כהן 09/08/18 13:06 כח באב התשעח

הפעילה שהביכה את חביליו: "ברור לכולם שראש עיר הוא לא יהיה"
יוסי חביליו, צילום: ישראל כהן

המירוץ לראשות עיריית ירושלים לא מפסיק לעורר סערות: פעילה התומכת במועמד לראשות העירייה יוסי חביליו מפקפקת ביכולת לשלו לנצח את המירוץ. כך דיווח היום (חמישי) כתב 'ידיעות ירושלים' רפי פרלשטיין. 

פעילה במטה של המועמד נשמעה בהקלטת סתר ע"י תושב, כשהיא טוענת בפניו כי לחביליו אין סיכוי לזכות במירוץ לכיכר ספרא. "אנחנו ריאליים, ברור לכולם שראש עיר הוא לא יהיה. המטרה היא שלפחות יהיה סגן או משהו".

המועמד עו"ד יוסי חביליו שימש כיועץ משפטי שלעיריית ירושלים כעשור, בנוסף הוא פעיל חברתי בעיר. 

במירוץ לראשות העיר ירושלים מועמדים רבים ובניהם: השר להגנת הסביבה והתפוצות זאב אלקין , סגן ראש העיר משה ליאון, חברת הכנסת רחל עזריה ומנהיג תנועת התעוררות בירושלים עופר ברקוביץ'. 

נזכיר כי ראש הממשלה נתניהו הביע תמיכה בשר אלקין. ליאון קיבל את תמיכתו של שר הפנים אריה דרעי ועזריה נתמכת על ידי מפלגת כולנו ובראשה שר האוצר משה כחלון. חביליו לעומתם לא זוכה עדיין לתמיכת הדרג המדיני. 

אינפלציית המתמודדים לראשות העירייה מחזקת את ההשערה כי יהיה איחוד בקרוב. במטה חביליו הגיבו: "למרות חילוקי הדעות, הצעתנו לעופר ברקוביץ ורחל עזריה לערוך סקר מכריע באוקטובר בסמוך לבחירות, עדיין עומדת בעינה ואנו מחכים למענה בנושא מעזריה וברקוביץ." 

מהמטה של חביליו נמסר: "הדברים שנאמרו על ידי פעילת המטה אינם תואמים את עמדות המטה והמועמד. אנו מרגישים את התמיכה של הציבור ובטוחים שכשיעשה סקר בין המועמדים הפלורליסטים, יוסי חביליו יהיה מי שינצח בו ומי שיוביל את הציבור הפלורליסטי עד לניצחון בבחירות לראשות העיר".

האזינו לדברי עובדת המטה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן