"הפכו את חיילי צה"ל לזבל"

לאה גולדין, אמו של החייל שגופתו מוחזקת בעזה סגן הדר גולדין ז"ל אומרת הבוקר לקראת ההסכם המתגבש עם חמאס כי זהו הסכם כניעה מבזה לחמאס. לא רוצים הסכם גלעד שליט 2. הגיע הזמן להפוך את המשוואה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/18 12:01 ה באלול התשעח

"הפכו את חיילי צה"ל לזבל"
לאה גולדין, צילום: פלאש 90

לקראת ההסכם המתגבש בין ממשלת ישראל לחמאס, אמו של סגן הדר גולדין ז"ל שגופתו מוחזקת בידי החמאס ברצועת עזה, לאה גולדין אמרה הבוקר לאילנה דיין בגלי צה"ל כי הממשלה לא עושה מספיק להחזרת הנעדרים השבויים ברצועת עזה. וכי ההסכם מבזה.

"אף אחד לא עדכן על ההסכם עם חמאס. אנחנו לא יודעים ממי לבקש בכלל. אני ניזונה מהתקשורת. זה הסכם כניעה מבזה לחמאס. הדר לא יצא לטיול ועלה על הטרמפ הראשון לעזה. הדר נהרג בהפסקת אש כשביבי נתניהו, ראש הממשלה שלח אותו לעזה." אמרה גולדין.

עוד אמרה גולדין "זה המקרה הראשון בתולדות מדינת ישראל שחייל נחטף בזמן מלחמה מגדירים אותו כחלל. כל הסיפור הזה אחרי שאנחנו ארבע שנים מדברים ובמקום, הגיע הזמן להפוך את המשוואה. במקום שחייל הופך מנכס לנטל, יש לנו עכשיו דיבור שהוא כניעה. הספין הזה שקושר את השבת הבנים למלחמה הוא קשקוש. נתניהו אמר לנו שלפני כל הסכם עם חמאס, התנאי המוקדם יהיה השבת הבנים. אנחנו לא רוצים מלחמה. משפחת גולדין לא רוצים מלחמה."

עוד אמרה גולדין כי ההסכם הזה הופך את חיילי צה"ל לזבל. "מי שיגדיר את נוהל הפסקת האש הבא זה אותו אחד שנתן להדר את הפקודה להיכנס ללא הגנה".  גולדין פנתה בשיחה לראש הממשלה נתניהו, ותהתה: "איך יכול להיות שהבטחת לנו שהוא יחזור כבר אחרי המלחמה, ואנחנו מחכים 4 שנים? האמינות שלך נפגעה".