הפיגוע בעפרה: מצבו של התינוק החמיר

אמו של התינוק מורדמת ומונשמת וסכנה עדיין נשקפת לחייה. כוחות הביטחון פשטו על כפרים בשומרון ובבנימין ועצרו חשודים בפיגוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/18 08:25 ב בטבת התשעט

הפיגוע בעפרה: מצבו של התינוק החמיר
כוחות הביטחון בחיפוש אחר מבוקשים, צילום: דובר צה"ל

התדרדרות במצבו של התינוק שנולד אמש (א') בחודש השביעי בעקבות פיגוע הירי בעפרה. התינוק נולד בניתוח קיסרי והועבר לפגייה. מצבה של אמו השתפר אך היא עדיין מורדמת ומונשמת וסכנה נשקפת לחייה. אביו של התינוק נפצע באורח בינוני. הובהל לבית החולים שערי צדק שם נעשה ניתוח ברגלו. מצבו מוגדל קל עד בינוני. 

בבית החולים הדסה מאושפז אחד הפצועים. לדברי ד"ר יורם וייל, רופא בכיר ביחידת הטראומה האורטופדית בהדסה: "מצבו של הפצוע יציב. קל ובנוני. הוא צפוי לעבור עוד ניתוח ולהחלים לגמרי"

לוחמי צה"ל, מג"ב וכוחות הביטחון ערכו חיפושים נרחבים לתוך הלילה בכפרים באזור שומרון ובנימין בניסיון לאתר אחר המחבלים שביצעו את פיגוע הירי. דובר צה"ל מוסר כי "במקביל נמשכים המאמצים המודיעיניים". כוחות הביטחון עצמו 16 חשודים במעורבות לפיגוע

צילום: דובר צה"ל

מבדיקה ראשונית עלה כי רכב פלסטיני הגיע בכביש 60 לאזור תחנת האוטובוס בכניסה לעפרה. מחבל שישב ברכב פתח ממנו באש לעבר הישראלים שעמדו בטרמפיאדה. כוח צה"ל שהיה במקום ירה לעבר הרכב של המחבל וכנראה הצליח לפגוע ברכב. עם זאת, המחבל הצליח להימלט מהזירה.

צילום: דובר צה"ל

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן