העצה של ח"כ חזן שנתניהו לא יאהב לשמוע

חבר הליכוד ביקש לחזק את ראש הממשלה והציעה לו, "להמשיך כרגע בתפקידו", אך, "להודיע מיוזמתו כי במידה ויוגש כתב אישום, הוא מתחייב כי יוציא עצמו לנבצרות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 14/02/18 07:05 כט בשבט התשעח

העצה של ח"כ חזן שנתניהו לא יאהב לשמוע
אורן חזן נותן עצות לראש הממשלה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ אורן חזן מהליכוד שיגר הבוקר (רביעי) הודעת תמיכה בראש הממשלה עם ביקורת על חברי מפלגתו ו"עצת זהב" שלא בטוח שנתניהו יאהב כל כך לשמוע.

"תנועת הליכוד היא תנועה נקייה וישרה שהובילה ותוביל את המדינה עוד שנים רבות", אמר חבר הכנסת שהושעה לחצי שנה מהמליאה, בוועידת מרכז השלטון המקומי וקק"ל.

הוא פנה לחבריו לסיעה ואמר כי "לעשות דה לגיטימציה היום למשטרת ישראל, מחר ליועץ המשפטי לממשלה ומחרתיים לבית המשפט זו לא דרכנו. אני קורא לחבריי לחדול מכך ומיד. הדבר לא משרת, לא את אזרחי המדינה, לא את תנועת הליכוד, לא את רה"מ ובוודאי לא את סיכויי הליכוד לזכות בבחירות הבאות ולהרכיב ממשלת ימין שתנהיג את מדינת ישראל ותדאג לאזרחיה".

עם זאת, הוא הוסיף כי "לא ייתכן שהתקשורת, השמאל הישראלי ויהיר לפיד, שמשמש עד בפרשה ומבקש להחליף את שלטון הימין בשמאל- מרכז, יהיו אלה שיקבעו את עתידו של רה"מ ושל ממשלת ישראל. רה"מ נתניהו עשה רבות למען מדינת ישראל ומגיע לו דין צדק ומשפט צדק ולא פוגרום בכיכר העיר!".

היועמ"ש מנדלבליט, היום

חזן ביקש לתת לו לעבוד בשקט. היועמ"ש מנדלבליטצילום: רועי עלימה, פלאש 90

חזן ביקש לאפשר לאביחי מנדלבליט למצות את בדיקתו, "הפיכת החקירה לפוליטית היא דבר פסול ואסור ולכן על הפוליטיקאים מכל הזירה הפוליטית להניח כעת ליועץ המשפטי לממשלה לעשות את עבודתו ולהחליט.

בהמשך הוא הסביר כי על נתניהו להמשיך בתפקידו והוסיף עצה קטנה, "עמדתי היא שרה"מ צריך להמשיך כרגע בתפקידו באופן מלא ללא כל מגבלות. עם זאת, אני מצפה מראש הממשלה ופונה אליו בבקשה ובעצת זהב- להוריד את האש כבר היום ולפוצץ את הבלון שמנפח השמאל עוד לפני שהוא תופס ציבורית".

לשיטתו, "על אף שעומדת לו חזקת החפות, עליו להודיע מיוזמתו ובקולו הוא כי במידה ויוגש כתב אישום נגדו, (דבר שאני תקווה שלא יתרחש) הוא מתחייב, כבר היום ומיוזמתו, כי יוציא עצמו לנבצרות עד סיום ההליך המשפטי. אין בי ספק ואני בטוח כי הודעה כזו תוציא את העוקץ ותפרק את כל הטענות, ההפגנות הכתבות נגדו על שהוא נאחז בכוח בכיסא" . 

לסיום הוסיף ח"כ חזן כי "דווקא בשעה קשה זו נדרשת לתנועה מנהיגות אחראית ושקולה ליד ההגה. אני קורא לחבריי להנהגה להגיב בצורה שקולה ועניינית כראוי מראשי תנועה שמנהיגה את מדינת ישראל".