העלאת שכר המינימום, שוויון ללהט"ב והשבת החטופים: זהו מצע מפלגת העבודה

מפלגתו של אבי גבאי חשפה את תכנית עבודתה לקראת הכנסת הבאה. על הפרק: הגבלת כהונת ראשי ממשלה, עידוד תחבורה ציבורית בשבת ופינוי מאחזים ביו"ש. גבאי: "לא ניתן שיגנבו את קולות המחנה שלנו כדי להקים עוד ממשלה של נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/19 21:38 יא באדר ב'

העלאת שכר המינימום, שוויון ללהט"ב והשבת החטופים: זהו מצע מפלגת העבודה
גבאי בועידת העבודה, צילום: רענן כהן

מפלגת העבודה חשפה הערב (ב') בגני התערוכה בתל אביב, את יעדיה לקראת הכנסת הבאה, ובראשם: העלאת שכר המינימום, פינוי מאחזים ושוויון מלא לקהילת הלהט"ב.

חברי המפלגה, וביניהם יושב הראש אבי גבאי, סגנו האלוף במיל' טל רוסו, חברי הכנסת המכהנים ומועמדים נוספים, פירטו את תכנית העבודה שלהם לקראת הקדנציה הבאה.

בראש הבטחת המפלגה עמדה הכוונה להעלות את שכר המינימום ל-7000 שקלים, העלאת קצבת הזקנה, טיפול במערכת הבריאות ויצירת מאות אלפי יחידות דיור חדשות.

בנושא הביטחון הבטיחו חברי העבודה כי יפסיקו לבנות מחוץ לגושי ההתיישבות ביהודה ושומרון, יפנו מאחזים "בלתי חוקיים", ילחמו מול חמאס לצד  פעולות לחיזוק האוכלוסייה בעזה והחזרת השבויים והנעדרים. בנושאי דת חברה  ומדינה תפעל המפלגה לקציבת כהונת ראשי ממשלה, הוספת ערך השוויון לחוק הלאום, הפעלת תחבורה ציבורית בשבת ושוויון זכויות מלא לקהילת הלהט"ב

"לא ניתן שיגנבו את הקולות של המחנה שלנו, כדי להקים עוד ממשלת נתניהו", אמר גבאישתקף מפלגתם של בני גנץ ויאיר לפיד, "מי שחונה בכחול לבן – שלא יתפלא אם יגררו אותו לימין. מי שחונה בכחול לבן יקים את ממשלת נתניהו הבאה. מי שחונה בכחול לבן ימשיך את דרכו של נתניהו. הערב הוכח שוב שכחול לבן ישבו בממשלה של נתניהו. אנחנו לא ניתן שיגנבו את קולות המחנה שלנו כדי להקים עוד ממשלה של נתניהו".

מעניין אתכם? קראות את המצע המלא של מפלגת העבודה


להורדת הקובץ