הסלמה ביו"ש: מחבל חדר לבית אל דקר חייל ונמלט

מחקירת האירוע עולה כי מחבל הגיע עד לעמדת החיילים ביישוב דקר את הלוחם ונמלט. החייל נפצע בינוני עד קשה. מצבו של החייל שנפצע בגבעת אסף מוסיף להיות אנוש. כוחות צבא גדולים פועלים רמאללה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/18 09:31 ו בטבת התשעט

הסלמה ביו"ש: מחבל חדר לבית אל דקר חייל ונמלט
צילום: דובר צה"ל

מחבל הצליח לחדור ליישוב בית אל ולהגיע לעמדת החיילים-שם הוא התעמת עם חייל, דקר אותו מטווח קצר יידה לעברו אבן גדולנ ונמלט. החייל טופל תחילה בשטח ולאחר מכן פונה על-ידי ניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. החייל נפצע באורח בינוני עד קשה . 

מתחקיר ראשוני  של האירוע עולה כי הפלסטיני איתר פתח בגדר, דרכו נכנס לתוך היישוב. זיהה בעמדה לוחם, דקר אותו בסכין וכן פגע בו ממרחק קצר באמצעות אבן ונמלט חזרה לעבר שטח הרשות הפלסטינית.. מהסימנים בשטח עולה כי המחבל נפצע גם הוא במאבק. כוחות צה"ל ממשיכים בסריקות במרחב

גל ההסלמה ביהודה ושומרון גובה קרבנות כבדים בנפש. מוסיף להיות אנוש מצבו של החייל שנפגע בגבעת אסף. הוא מורדם ומונשם ומטופל ביחידה לטיפול נמרץ ועודנו בסכנת חיים. שיפור במצבה של שירה סבג שנפצעה קשה בפיגוע. במקביל, לוחמת מג"ב שנפצעה אתמול בשער שכם, מאושפזת בבית החולים הדסה הר הצופים עם פגיעה בגפיים התחתונות.  

צילום: דובר צה"ל

מצוד אחר המחבלים שרצחו שביצעו את הפיגוע בגבעת אסף. במהלך הלילה פעלו לוחמי צה"ל בעיר רמאללה. חשד שהמחבל היורה חטף נשק מחייל במהלך הפיגוע. 

צילום: דובר צה"ל

 

צילום: דובר צה"ל