הנשיא ריבלין: "נבוא חשבון עם כל רוצח נפשע"

נשיא המדינה התייחס לפיגוע הרצחני ביישוב אדם, בו נרצח יותם עובדיה, שהיה נשוי ואב לשני ילדים קטנים. חבריו לעבודה בחברת ברינקס ספדו לו: "פעל בצניעות, מקצועיות, יוזמה ויסודיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/18 08:25 טו באב התשעח

הנשיא ריבלין: "נבוא חשבון עם כל רוצח נפשע"
הנשיא ריבלין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס הבוקר (שישי) עם נחיתתו מביקור ממלכתי בקרואטיה וסרביה לפיגוע הדקירה שאירע אמש ביישוב אדם, בו נרצח תושב המקום יותם עובדיה.

"אנו שולחים הבוקר כוחות ונחמה אל בני משפחתו של יותם עובדיה ז"ל", אמר הנשיא, "אשר אבדה את היקר מכל בפיגוע המזעזע והנורא אמש". 

עוד אמר כי "תפילותינו נתונות להחלמתם של הפצועים ולתושבי היישוב אדם כולו. ידעו כל מבקשי רעתנו כי אנו לא נאפשר לטרור להרים ראשו. נרדוף, נשיג ונבוא חשבון עם כל רוצח נפשע ועם כל אשר יסייעו לו. תחזקנה ידי צה״ל ומפקדיו ויתר העושים במלאכת הביטחון גם בשעה קשה זו".

אלוף פיקוד מרכז נדב פדן בשטח הפיגוע

אלוף פיקוד מרכז נדב פדן בשטח הפיגועצילום: דובר צה"ל

עובדיה (31) היה נשוי ואב לשני ילדים קטנים בני כשלוש וחצי שנה. הוא שירת בעבר במג"ב, התגורר עם משפחתו ביישוב ועבד בעשור האחרון בחברת 'ברינקס'.

בוועד עובדי ברינקס A.T.M ישראל ספדו לו ואמרו כי "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים בזאת על מותו של יותם עובדיה. יותם נרצח בפיגוע רצחני שארע אמש בישוב אדם בידי מחבל. 

"יותם, אשר הצטרף לברינקס לפני עשר שנים, היה טכנאי בכיר ומדריך במקצועו באגף ATM בסניף ירושלים. יותם הוביל את פעילות הטכנאים באיזור ירושלים בצניעות, מקצועיות, יוזמה ויסודיות. אחד משלנו! משפחת ברינקס ישראל מרכינה ראשה ביום עצוב זה".