המשטרה עצרה פעילים בדרכם להר הבית

שבעת פעילי 'חוזרים להר' היו בדרכם להקריב את קורבן הפסח בהר הבית, אולם המשטרה עצרה אותם בדרכם לעיר העתיקה בירושלים. מתנועת חוזרים להר נמסר: "טוב היה למשטרה לו השקיעה את מאמציה במאבקים אל מול הוואקף, שמטרתו להחליש את הריבונות הישראלית בהר הבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/19 11:07 יד בניסן התשעט

המשטרה עצרה פעילים בדרכם להר הבית
עליית יהודים להר הבית. אילוסטרציה, צילום: חיים קרויזר, מטה ארגוני המקדש

משטרת ירושלים עיכבה הבוקר (ו') לתחנה שבעה פעילי תנועת 'חוזרים להר', כאשר היו בדרכם אל העיר העתיקה בירושלים, זאת על רקע כוונתם לנסות להגיע להר הבית במטרה להקריב את קרבן הפסח.

בחוזרים להר תוקפים בחריפות את המשטרה: "בשעה שהמשטרה מתפרסת ומגלה אזלת יד משוועת אל מול טרוריסטים פורעי חוק המניפים דגלי חמאס ואש"ף בהר הבית ומנסים לפגוע בשוטרים וביהודים העולים אליו, מעכבת המשטרה יהודים שכל עוונם הוא רצון לקיים מצווה בסיסית ביותר ביהדות - מצוות קרבן הפסח. המשטרה שוב מוכיחה כי היא פועלת במוטיבציית יתר כנגד פעילי ימין ופעילי הר הבית ופוגעת קשות בזכויותיהם הבסיסיות".

עוד אומרים בתנועה כי "טוב היה לה למשטרה לו הייתה משקיעה את מאמציה במאבקים אל מול הוואקף ושאר גורמי הטרור שמטרתם להחליש ולסרס את הריבונות הישראלית בהר הבית, ולא הייתה ממשיכה במדיניותה לפגוע בנאמני ארץ ישראל והר הבית. אנחנו נמשיך בכל אופן לממש את זכויותינו הבסיסיות ולא נירתע ממעצרים דיקטטוריים בלתי חוקיים".