המפונה מעמונה חיזקה את מפוני נתיב האבות

תמר ניזרי, ממובילות המאבק בפינוי עמונה, הגיעה לחזק את תושבי השכונה שעברו חוויה דומה לשלה. ח"כ מועלם-רפאלי, שמתגוררת ביישוב הסמוך, אמרה: "לא חשבתי שאחרי הפינוי הקודם אמצא את עצמי באותו תסריט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/18 20:53 כט בסיון התשעח

המפונה מעמונה חיזקה את מפוני נתיב האבות
ח"כ מועלם-רפאלי ותמר ניזרי בנתיב האבות, צילום: צילום מסך

"לא חשבתי שאחרי פינוי עמונה אני אמצא את עצמי שוב בתסריט הזה ועוד חמש דקות הליכה מהבית שלי", כך אמרה היום (ג') ח"כ שולי מועלם-רפאלי, תושבת נווה דניאל, שהגיעה לחזק את שכניה שפונו מבתיהם בנתיב האבות. 

מועלם-רפאלי צולמה יחד עם תמר ניזרי, ממובילות המאבק נגד פינוי עמונה, שהגיעה גם היא לחזק את המפונים, והוסיפה: "אני מקבלת הרבה כוח מאנשים שהלב שלהם נשבר. אנשים שנאלצים להיפרד ככה מהבית בו הם התגוררו במשך שנים". 

לדבריה, "הרס הבתים בנתיב האבות הוא אבסורד גדול ואני מבקשת לראות ולהראות את נקודות האור. אנחנו זכינו לחיות כיהודים בדור של גאולה. נכון, יש עוד מה לתקן בדרך ויש עוד הרבה אור שצריך להגיע אל החברה הישראלית בכל הקשור לארץ, ליהדות ולערבות הדדית. את האור הערבות ההדדית והזיקה לארץ ישראל רואים פה בכל הנוכחים שהגיעו לכאן ומהמשפחות עצמן.

"תושבי נתיב האבות האמינו בצדקת דרכם וגילו ערבות הדדית עבור כל המשפחות. ההרס הזה יביא עוד בנייה ועוד חיים. לא נוותר עד שנראה את זה קורה".