המחבל: בן 37 עם היתר עבודה בישראל

בניגוד לטענה כי בעלי היתר העבודה אינם מסוכנים, מפרטים ראשונים על זהות המחבל עולה כי הוא בן 37 מהכפר בית סוריכ לא עבר בטחוני, שהחזיק בהיתר עבודה בשטחי ישראל. ארגון הטרור 'חמאס' בירך על הפיגוע: "פרק חדש באינתיפאדת אל-קודס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/17 09:09 ו בתשרי התשעח

המחבל: בן 37 עם היתר עבודה בישראל
כלי הנשק בפיגוע, צילום: דוברות המשטרה

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל בן ה-37 מתגורר בכפר בית סוריכ, נשוי ואב לארבעה ילדים, החזיק בהיתר עבודה בשטחי ישראל. משב"כ נמסר כי למחבל אין עבר בטחוני קודם. המחבל הגיע לשער האחורי של היישוב הר אדר במסגרת כניסת פועלים פלסטינים ליישוב. המחבל העלה את חשדם של אנשי הביטחון במקום, שלף נשק ופתח באש לעבר הכוחות.

חמאס בירך  על פיגוע הירי בהר אדר שבו נרצחו שלושה ישראלים. בהודעה מטעם הארגון נמסר כי "הפיגוע בירושלים הוא פרק חדש באינתיפאדת אל-קודס. אנו מדגישים כי כל הניסיונות לייהד את העיר לא מצליחים בשטח". עוד נמסר כי "ירושלים היא ערבית-מוסלמית. תושביה וצעירים יפדו אותה עד הסוף ברוחם ובדמם". בפיגוע נפצע אדם נוסף באורח קשה שפונה לבית החולים. המחבל בפיגוע חוסל על ידי כוחות הביטחון.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן