המחאה היצירתית שמתוכננת באזכרה להדר גולדין

חברי ארגון "צעירים ולא מפקירים" יציבו כיסאות ריקים עבור רה"מ, שר הביטחון והרמטכ"ל, "כדי להזכיר מי אחראי למחדל שהדר עדיין נמצא בשבי החמאס". לדבריהם מדובר ב"אות קלון עבור מי שאינו מסוגל לקחת אחריות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/18 14:31 ד באב התשעח

המחאה היצירתית שמתוכננת באזכרה להדר גולדין
המחאה המתוכננת באזכרה להדר גולדין, צילום: צעירים ולא מפקירים

אירוע הזיכרון הרביעי לנפילתו וחטיפתו של סגן הדר גולדין ז"ל במבצע צוק איתן יתקיים מחר (ג') בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. האזכרה מתוכננת להתקיים בהשתתפות אלפי מוקירי זכרו של הדר, ולאחר מכן יתקיים אירוע זיכרון מיוחד לדמותו של הדר ז"ל, בהשתתפות אישי ציבור ואמנים מובילים.

חברי ארגון "צעירים ולא מפקירים" החליטו להציב בעת האירוע שלושה כיסאות ריקים עבור רה"מ בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן והרמטכ"ל גדי איזנקוט.

"אנו נשים את הכיסאות הריקים עם שמותיהם כדי שכולם יזכרו מי אחראי למחדל שהדר עדיין נמצא בשבי החמאס. מי שנמנע עד היום מלהשתמש בכלים הנתונים בידיו בכדי להחזיר קצין מצטיין לקבר ישראל, יהיה מספיק פחדן בשביל להראות את פרצופו באירוע הזיכרון השנתי", אמרו חברי הארגון. 

חברי "צעירים ולא מפקירים" אמרו כי הם "בטוחים שבניגוד לרה"מ, שר הביטחון והרמטכ"ל, עם ישראל יגיע בהמוניו לאזכרה השנתית של הדר שעורכת משפחתו זו השנה הרביעית.

"המחדל בו חמאס עדיין מחזיק בהדר ז"ל ככלי מיקוח הוא אות קלון עבור מי שאינו מסוגל לקחת אחריות. לצערנו, העניין כנראה גדול על מקבלי ההחלטות שלנו. אנחנו כאן כדי להזכיר להם שעם ישראל לא שכח את ההבטחה להחזיר את הדר לקבר ישראל", הוסיפו.