הרב דוד סתיו מגיב לראשון לציון: זלזול וחילול השם. כפוי טובה

לאחר שהשתלח בשיעורו על ראשי ישיבות ההסדר וטען כי ניצחון ישראל הגיע בזכות בני הישיבות והאברכים ולא הרמטכ"ל, הרב דוד סתיו תוקף: "דברי הזלזול ברמטכ"ל ובחיילים בעיצומה של מלחמה הם כפיות טובה וחילול השם"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 28/04/24 10:47 כ בניסן התשפד

הרב דוד סתיו מגיב לראשון לציון: זלזול וחילול השם. כפוי טובה
הרב יצחק יוסף, והרב סתיו, צילום: David Cohen/Flash90, Yossi Zeliger/Flash 90

מתקפה בעקבות הדברים החריפים של הראשל"צ: לאחר שאמש (שבת) השתלח הראשון לציון בראשי ישיבות ההסדר הסרוגות ובניהם גם הרב תמיר גרנות ששכל את בנו במלחמה, הרב דוד סתיו תקף היום בחריפות את הרב יצחק יוסף: "אין סתירה בין הכרה בחשיבות התורה ולומדיה לבין החיוב לקיים את מצות התורה ולצאת למלחמת מצוה לעזרת ישראל מיד צר" כתב הרב סתיו. "דברי הזלזול של הראשון לציון ברמטכ"ל ובחיילים בעיצומה של מלחמה הם כפיות טובה וחילול השם".

הרב יצחק יוסף נגד ראשי ישיבות ההסדר: "מדברים נגד רב בישראל? באיזה חוצפה"

כזכור, אמש יצא הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, במתקפה על ראשי ישיבות ההסדר על הביקורת שהעבירו על אמירותיו החריפות נגד גיוס חרדים. "כשאני אמרתי את זה לפני כמה שבועות היו כמה ראשי ישיבות הסדר, כיפות סרוגות שתקפו אותנו בתקשורת בלי בושה ודיברו נגדנו" אמר הראשל"צ. "מדברים נגד רב בישראל? באיזה חוצפה. שלחו לי מכתבים ראשי הישיבות ההסדר שאני אחזור בי. אמרתי בשום פנים אני לא חוזר בי".

"איזה ניסים ונפלאות היה לנו, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל?"

במהלך השיעור טען הראשון לציון: "13 אלף טילים זרקו על המדינה שלנו, ברוך השם איזה ניסים ונפלאות היה לנו, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל? בזכות מי? בזכות בני התורה בני הישיבות, שיושבים ועוסקים בתורה. זו ההשקפה הנכונה" פתח הרב יצחק יוסף.

"אמתי טעה? לשווא הוא שוכב עכשיו מתחת לרגבי האדמה בהר הרצל?"

כזכור, בתגובה לאמירות החריפות של הראשון לציון בשיעורו השבועי לפני חודש וחצי, ראש ישיבת אורות שאול, הרב תמיר גרנות אשר שכל את בנו במהלך המלחמה, פנה בסרטון פומבי לרב ואמר: "אני שואל אותך כבוד הרב, בשם הדמעות של אמו של אמתי, אשתי אביבית: אמתי טעה? לשווא הוא שוכב עכשיו מתחת לרגבי האדמה בהר הרצל? האם הוא וכל חבריו ששוכבים שם יחד עימו, ובעוד בתי עלמין ברחבי הארץ, היו צריכים להישאר בישיבה?"

צפו בתגובה של הרב גרנות לרב יצחק יוסף: