מגי טביבי חוזרת לרגעים הקשים: "איש לא היה לצדי"

המגישה המצליחה של ערוץ 14 סיפרה על תהליך החזרה בתשובה וחזרה לרגע שהתחיל הכל: "היום שמירת השבת, התפילות או ההליכה לבית הכנסת הפכו לחלק בלתי נפרד ממי שאני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/24 14:14 יד בניסן התשפד

מגי טביבי חוזרת לרגעים הקשים: "איש לא היה לצדי"
מגי טביבי, צילום: Shir Torem/Flash90

מגי טביבי פרצה לחיינו בשנת 2018, בעונה התשיעית של "האח הגדול". מאז הספיקה להפוך למגישת המהדורה המרכזית בערוץ 14 וכיום היא אחת המגישות הבולטות והמזוהות עם הערוץ. בראיון ל-TMI סיפרה מגי על תהליך החזרה בתשובה וההתקרבות לדת: "תהליך החזרה בתשובה שלי הוא הדבר הכי טוב שיכולתי לבקש לעצמי" פתחה מגי. "האמונה הפכה עם השנים לעוגן, שומרת אותי שפויה על הקרקע. היא הכוח גם בשעות קשות".

"יצאתי לנקודה מאוד חשוכה בחיים, איש לא היה שם לעמוד לצדי"

טביבי חזרה לרגעים הקשים בחייה שהובילו אותה לעבור מהפך בחייה ולהתחיל תהליך של חזרה בתשובה. "אם אנסה להניח את האצבע על הטריגר, ככל הנראה זה יהיה אי שם, זמן קצר אחרי היציאה מהתוכנית ('האח הגדול') שבה נחשפתי לראשונה. יצאתי לנקודה מאוד חשוכה בחיים, איש לא היה שם לעמוד לצדי. בדיעבד, נקודת השבר הזו הייתה ההיוולדות שלי מחדש".

"לא פעם העדתי שהסוכן שלי הוא הקדוש ברוך הוא"

המגישה האהובה נמצאת היום במקום אחר ולדבריה "שמירת השבת, התפילות או ההליכה לבית הכנסת הפכו לחלק בלתי נפרד ממי שאני". ומעל הכל מספרת המגישה המצליחה - נמצאת האמונה בבורא עולם: "לא פעם העדתי שהסוכן שלי הוא הקדוש ברוך הוא. אמשיך לומר זאת בקול. אני חבה לו כל מה שיש לי".