עם הזמר הסרוג: כך הנציחו בישיבה את 8 הבוגרים שנפלו - "הוא נענה לאתגר"

אחרי שאיבדה שמונה מבוגריה, בישיבת נווה שמואל ערכו אירוע שירה המוני עם הזמר אהרון רזאל שבו השתתפו משפחותיהם של חלק מהנופלים ועוד כ-300 תלמידי הישיבה: "הכאב והצער נוכחים בישיבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/24 18:12 כד באדר ב'

עם הזמר הסרוג: כך הנציחו בישיבה את 8 הבוגרים שנפלו - "הוא נענה לאתגר"
שירה המונית לזכר הנופלים, צילום: טל חיים, צילום מסך

הישיבה התיכונית 'אור תורה נווה שמואל', אשר איבדה מאז ה-7 באוקטובר שמונה מבוגריה, אבותיהם של שנים מתלמידה ועוד חברי משפחת הישיבה, ערכה שירת המונים מרגשת לזכר הנופלים עם הזמר אהרן רזאל ובהשתתפות חלק ממשפחות הנופלים. לצד 300 תלמידי הישיבה התיכונית שחברו לזמר הסרוג, באירוע השתתפו גם משפחותיהם של בוגרי הישיבה איתן רוזנצווייג ואיתן דישון הי"ד, וכן משפחתו של יוסי הרשקוביץ הי"ד שבנו לומד בישיבה, אשר נפלו בקרבות.

שמונה בוגרי הישיבה שנפלו

השירה הוקדשה לזכר הנופלים: רס"ן יצהר הופמן ז"ל, בוגר מחזור י"ט בישיבה, רס"ב יובל ניר, בוגר מחזור י"ב, רס"ל שי פיזם בוגר מחזור ל"ב, רס"מ גדעון אילני בוגר מחזור כ', סמ"ר איתן דב רוזנצוויג בוגר מחזור ל"ד, סמ"ר איתן דישון בוגר מחזור ל"ד, סמ"ר יהונתן יצחק סמו בוגר מחזור ל"ד; סרן אלחנן קלמנזון בוגר מחזור י"ג, רס"ן ד"ר איתן נאמן, אביו של תלמיד הישיבה, רס"ם יוסי הרשקוביץ אביו של תלמיד הישיבה.

המסר של הישיבה: "להתאחד בשעה הקשה הזאת"

"אנו מגישים כעת את השראת הביחד לעם ישראל כולו בקליפ שכולו שירה ותפילה להצלחת עם ישראל במלחמה ושחרור החטופים" מציינים בישיבה. "בהשראת חודש אדר אנו מתחננים לקב"ה שיהפוך לנו את הימים האלו מיגון לשמחה ומאבל ליום טוב, ושיעזור לעם ישראל להתאחד בשעה הקשה הזאת כדי להמשיך ולצעוד כאן יחד" הם מוסיפים.

"הכאב והצער נוכחים בישיבה"

"שנה מאתגרת עוברת על כל עם ישראל וגם אצלנו בישיבת 'אור תורה נווה שמואל' בעקבות נפילת בוגרים והורים" אומר ראש הישיבה הרב אבישי מילנר, "הכאב והצער נוכחים בישיבה ויחד עם זאת, יש גילוי של עוצמות נפש, וכוחות מופלאים העולים ממשפחות הנופלים ומעם ישראל כולו".

"אהרון רזאל המופלא, נענה לאתגר וליווה אותנו בתהליך"

הרב מילנר סיפר על הפרוייקט: "חיפשנו שירת המונים שהיא תפילה היוצאת מהלב. לשמחתנו אהרון רזאל המופלא, נענה לאתגר וליווה אותנו בתהליך, בתוכן בנגינה ובלב רגיש. זכינו לשירה מרוממת ומעוררת השראה, שנטעה תקווה ואמונה בלב כולנו. מתפללים שנזכה לפדויי ה' שישובו לציון ברינה, ובע"ה נזכה לחבק לשיר ולרקוד יחד איתם במהרה".