הבחירות לרשויות המקומיות אשת התקשורת הסרוגה תתמודד למועצת העיר אריאל

אשת התקשורת איילת שליסל הכריזה על התמודדותה בבחירות הקרובות למועצת העיר אריאל: השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "היא תמיד הייתה שם בשביל עם ישראל ובשביל ארץ ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/23 22:50 י באלול התשפג

אשת התקשורת הסרוגה תתמודד למועצת העיר אריאל
איילת שליסל, צילום: ללא

לקראת הבחירות המוניציפליות לרשויות המקומיות בישראל, הודיעה אשת התקשורת איילת שליסל, כי בבחירות הקרובות בעיר אריאל, תתמודד בראש רשימה, בתמיכתה של מפלגת עוצמה יהודית. שליסל בת 38, נשואה ליצחק ואמא לחמש בנות, תושבת העיר אריאל מזה 18 שנה, הצטרפה לעיר לאחר הגירוש מהישוב נצרים שבגוש קטיף. כיום בעלת משרד יחסי ציבור, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת ותואר שני במנהל עסקים.

זו אינה הפעם הראשונה בה שליסל מנסה את מזלה בעולם הפוליטי - לפני כארבע שנים התמודדה לבחירות במקום השלישי מפלגת "צומת" בראשות שכנה מאריאל - אורן חזן, שלא עברה את אחוז החסימה. בנוסף, היא חברה בשדולה למען האישה הדתית בכנסת הנוכחית.

בן גביר בירך את שליסל: "תמיד הייתה שם בשביל עם ישראל"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ברך את איילת: "אני יודע שאיילת תייצג את כל הציבור, תהפוך את אריאל לחזקה יותר ותנצל את כל קשרי הממשל שיש לה, כדי להביא כמה שיותר כוח לאריאל. היא תמיד הייתה שם בשביל עם ישראל ובשביל ארץ ישראל". איילת הודתה לשר: "העיר אריאל זוכה שיש לה תמיכה של השר לביטחון לאומי והרשת הגדולה של השרים וחברי הכנסת של עוצמה יהודית. ובעזרת השם נצליח".