מועמד חדש לראשות אלקנה: "אני עוזב עבודה טובה וחיים נוחים כדי להירתם"

לירן בן שושן יליד המועצה הכריז הערב על מועמדותו לראשות מועצת אלקנה, בן שושן הוא חבר מועצה ופעיל מוכר באלקנה. "החלטתי להתמודד על ראשות המועצה ולהוביל את אלקנה צעד נוסף קדימה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 25/08/23 12:45 ח באלול התשפג

מועמד חדש לראשות אלקנה: "אני עוזב עבודה טובה וחיים נוחים כדי להירתם"
מועמד חדש, צילום: דורון רדי

בעוד כחודשיים הבחירות המוניציפליות ייצאו לדרך, וגם ביישוב אלקנה מתחילים להרגיש את אווירת הבחירות. לאחר עשור כראש המועצה הכריז אסף מינצר כי לא יתמודד שוב. מי שהכריז על מועמדותו היום הוא חבר המועצה לירן בן שושן, עו"ד ורו"ח במקצועו. הוא למעשה הראשון שמכריז על מועמדותו לראשות המועצה.

בן שושן מכהן כאמור ב-5 השנים האחרונות כחבר מועצה ונחשב לדמות מוכרת ביישוב ממשפחה ששורשיה באלקנה, והוא עצמו גם חבר בועדת הכספים, בהנהלת המתנ"ס, בכיתת הכוננות ופעיל בחיים הקהילתיים והחברתיים ביישוב.

בן שושן הכריז על מועמדותו ועל הובלת הרשימה "אלקנה בתנופה", כאשר את חברי הרשימה הוא יציג בימים הקרובים, האירוע התקיים בנוכחותם של מאות מתושבי המועצה, חברים, פעילים במטה ובני המשפחה שתומכים בבן שושן.

במכתב שהוציא עבור תושבי אלקנה כתב בן שושן: "לאחר שנים רבות של עשייה ציבורית ביישוב ופעילות למען צמיחת אלקנה, החלטתי להתמודד על ראשות המועצה ולהוביל את אלקנה צעד נוסף קדימה. אני עוזב עבודה טובה וחיים נוחים כדי להירתם כל כולי להובלת היישוב בשנים הבאות. אני מאמין שיש לי את היכולות בעת הזאת להמשיך את התנופה באלקנה ולקדם אותה לקראת שנת 2030".

עוד כתב בן שושן: "אני מגיע מוכן. בחודשים האחרונים בניתי תוכניות עבודה במגוון תחומים המשפיעים על חיי התושבים באלקנה, כאשר המטרה העיקרית הינה פיתוח היישוב ושדרוג איכות החיים, תוך שקיפות ושיתוף הציבור לכל אורך הדרך".