לאחר צלבי הקרס: הדרישה של בני עקיבא מהשר בן גביר

לאחר שרשרת כתובות נאצה שרוססו על סניפים ובניין ההנהלה של בני עקיבא, בתנועה פונים למפכ"ל המשטרה ולשר בן גביר בדרישה למצוא את האחראיים לדבר: "ביטחון עובדי התנועה וביטחון חניכיה ומדריכיה הוא קו אדום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/23 16:52 יב באב התשפג

לאחר צלבי הקרס: הדרישה של בני עקיבא מהשר בן גביר
צלבי הקרס שרוססו על הסניף בירושלים, צילום: ללא

בחודשיים האחרונים רוססו כתובות נאצה על קירות מבנה ההנהלה הארצית של תנועת בני עקיבא וסניף מרכז בירושלים הסמוכים זה לזה. כתובות הנאצה כללו צלב קרס והשוואה בין בני עקיבא לנאצים. בתנועה החליטו לפנות למפכ"ל המשטרה ולשר לביטחון לאומי ולדרוש את הגברת המאמצים באיתור מרססי הכתובות.

"חשש לשלומם של חניכי ועובדי התנועה"

"אנו רואים בזעזוע רב את ההשוואה השפלה והמזעזעת, כשהעובדה שהדבר חוזר ונשנה מציבה סימן שאלה אמיתי על השלב הבא בו מתכוונים כותבי הכתובות לנקוט" כותב מזכ"ל התנועה יגאל קליין, "ואנו חוששים לשלומם של חניכנו הנמצאים בסניף ולשלומם של חברי הנהלת התנועה שעובדים במקום מדי יום ביומו".

עוד הוסיף במכתבו: "אנו מבקשים להתריע כי ביטחון עובדי התנועה וביטחון חניכיה ומדריכיה הוא קו אדום שלא נוכל לעבור עליו בשתיקה. ריסוס כתובות אלו מציב סימן שאלה גדול על כוונת המשחיתים ועל חשש לשלומם של חניכי ועובדי התנועה" .

המכתב למפכ"ל

המכתב למפכ"ל צילום: צילום מסך

"דורשים את התערבותכם המיידית"

קליין כותב למפכ"ל ולשר לביטחון לאומי: "אנו דורשים את התערבותכם המיידית על מנת לאתר את מרססי הכתובות והעמדתם לדין באופן מיידי. זאת, על מנת שעובדי וחניכי התנועה יוכלו לפעול ללא חשש ולהמשיך להפיץ אור וטוב למען עם ישראל".

יגאל קליין

יגאל קליין, מכתב למפכ"ל ולשר לביטחון לאומי. צילום: מתניה אופיר