פרסום ראשון שיתוף הפעולה של הליכוד והציונות הדתית: זה המועמד לראשות המועצה הסרוגה

שיתוף פעולה בין הליכוד והציונות הדתית. שתי המפלגות הודיעו כי הן תומכות באלירם אזולאי בבחירות לראשות מועצת דרום הר חברון | "אני מודה על האמון שנתנו בי, התמיכה המשותפת תאפשר קשר ישיר עם השרים הרלוונטיים"

אלעד הומינר עמיאל ירחי עמיאל ירחי, אלעד הומינר חדשות כיפה 18/07/23 16:16 כט בתמוז התשפג

שיתוף הפעולה של הליכוד והציונות הדתית: זה המועמד לראשות המועצה הסרוגה
נתניהו וסמוטריץ, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפלגות הליכוד והציונות הדתית מאוחדות: בצעד יוצא דופן פרסמו אמש שתי המפלגות המרכזיות של המחנה הלאומי את החלטתן לתמוך במשותף במועמדותו של אלירם אזולאי לראשות המועצה האזורית הר חברון.

מכתב התמיכה

מכתב התמיכה

המועמד המוסכם: "מודה על האמון"

לאחר פניות של שני המועמדים, בחרו המפלגות באלירם בשל הניסיון רב השנים והתפקידים המשמעותיים שביצע בתנועת אור, בהקמת ופיתוח ישובים, בניהול המועצה האזורית הר חברון ועוד ומתוך הערכה שיתרום לצמיחת הר חברון בצורה הטובה ביותר.

על התמיכה בו מצד שתי המפלגות, אמר אלירם אזולאי: "התמיכה המשותפת תאפשר קשר ישיר ושיתוף פעולה פורה עם השרים הרלוונטיים, לתקצוב ויישום התכניות לפיתוח התשתיות והישובים, וכן החלטות ממשלה לטובת הר חברון ותושביו".

עוד הוא אמר: "אני מודה על האמון שנתנו בי ובטוח שהקשר רב השנים עם מקבלי ההחלטות ואנשי הביצוע יאפשר לי מיד עם כניסתי לתפקיד לקדם שיתופי פעולה עם משרדי הממשלה, ליישם את התכניות, ולגייס תקציבים משמעותיים לטובת הישובים והתושבים".

אזולאי עם סמוטריץ

אזולאי עם סמוטריץ' | צילום: דוברות

אלירם אזולאי |

אלירם אזולאי | צילום: דוברות