"יביא רוח חדשה": הג'וב החדש של אביחי מנדלבליט

היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, פרופ' אביחי מנדלבליט מונה לדיקן הפקולטה למשפטים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים | פרופ' יורם בלשר, נשיא המרכז: "הידע שהוא מביא עמו ברמה האקדמית וניסיונו המקצועי העשיר, יתרמו משמעותית ויביאו רוח חדשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/23 14:40 טז בתמוז התשפג

"יביא רוח חדשה": הג'וב החדש של אביחי מנדלבליט
מנדלבליט, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חוזר לאקדמיה: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים הודיע היום (ד') כי פרופ' אביחי מַנדלבליט, לשעבר היועץ המשפטי לממשלה והפרקליט הצבאי הראשי, יכהן בשנת הלימודים האקדמית הבאה כדיקן הפקולטה למשפטים. פרופ' מנדלבליט יחליף את פרופ' גילה שטופלר, דיקנית הפקולטה ב-5 השנים האחרונות, שביקשה לסיים את תפקידה כדיקנית ותישאר כמרצה במרכז האקדמי כחלק מסגל הפקולטה.

"פרופ' מנדלבליט הוא האיש הנכון לעמוד בראש הפקולטה למשפטים"

פרופסור אביחי מנדלבליט: "אני שמח ונרגש להצטרף למרכז האקדמי למשפט ועסקים כדיקן הפקולטה למשפטים. אני מבקש להודות לנשיא המרכז, פרופ' יורם בלשר ולוועד המנהל על האמון שנתנו בי בבחירתי לתפקיד חשוב זה. אני מבקש גם להודות לפרופ' גילה שטופלר, שהובילה בהצלחה את הפקולטה למשפטים בחמש השנים האחרונות. אני סמוך ובטוח שבעבודת צוות ובכוחות משולבים של הסגל האקדמי ושל הסגל המנהלי נוביל את הפקולטה למשפטים להצלחה ולהישגים החשובים לכולנו".

צעד לקראת החלת הריבונות? היועמ"ש מנדלבליט

צעד לקראת החלת הריבונות? היועמ"ש מנדלבליט צילום: רועי עלימה, פלאש 90

פרופ׳ יורם בלשר, נשיא המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברך על מינויו של מנדלבליט. "אני מברך את פרופ' מנדלבליט על כניסתו לתפקיד ומאחל לו הצלחה רבה. אני בטוח כי הידע שהוא מביא עמו ברמה האקדמית וניסיונו המקצועי העשיר, יתרמו משמעותית לפקולטה למשפטים ולסטודנטים שלה ויביאו רוח חדשה למרכז האקדמי למשפט ולעסקים. כמוסד אקדמי שמאמין בחיבור שבין ידע תאורטי למעשי, פרופ' מנדלבליט הוא האיש הנכון לעמוד בראש הפקולטה למשפטים, שהיא מעמודי התווך של המרכז מזה כשני עשורים".