נגד עודד רביבי: מתמודדת חדשה על ראשות מועצת אפרת

אביטל כהן מאפרת הודיעה כי תתמודד לראשות המועצה הסרוגה, מול ראש המועצה המכהן רביבי: "אני עוזבת את השליחות הציבורית שלי במשרד האוצר ונרתמת לפיתוחה ולקידומה של אפרת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/06/23 11:12 י בתמוז התשפג

נגד עודד רביבי: מתמודדת חדשה על ראשות מועצת אפרת
אביטל כהן, צילום: אלעד חפץ

מתמודדת חדשה לראשות מועצת אפרת, אביטל כהן הודיעה שתתמודד על התפקיד בניסיון להחליף את ראש המועצה עודד רביבי. כהן היא תושבת אפרת, נשואה ואם לשניים. למדה תואר ראשון במשפטים באוניברסיטה העברית ותואר שני באוניברסיטה הפתוחה, בחמש השנים האחרונות כהן עובדת בלשכה המשפטית של אגף שכר והסכמי עבודה במשרד האוצר.

כהן כתבה: "אני שמחה להודיע על התמודדותי בבחירות הקרובות על ראשות המועצה המקומית אפרת. באפרת גדלתי, כאן עוצבה דמותי, כאן התמלא התרמיל הערכי שלי. באפרת בחרנו, אני ומשפחתי. וכעת, אני עוזבת את השליחות הציבורית שלי במשרד האוצר ונרתמת לפיתוחה ולקידומה של אפרת. אפרת היא יישוב בצמיחה, עם פוטנציאל עצום ועם לב פועם שהוא ההון האנושי היקר, המעורב, האכפתי, המכיל והאוהב. כל כך אוהב".

"לאפרת אתגרים רבים ומורכבים"

אפרת

אפרת צילום: אלעד הומינר

כהן הוסיפה: "לאפרת אתגרים רבים ומורכבים, בהם מתן פתרונות דיור למשפחות צעירות, שיפור תשתיות, כגון התחבורה הציבורית ודרכי הגישה, הפרחת המרחב התרבותי, קידום עסקים, פיתוח כלכלי, הרחבת החינוך המצוין שלנו לכלל הזרמים ולכל הגילאים, החל מגיל לידה, גאולת קרקעות וביטחון ומעל הכל חיזוק הקהילה והגרעינים הקהילתיים השונים, מתוך העולם הערכי אותו אנחנו רוצים להנחיל ביישוב - עולם של תורה, עבודה, גמילות חסדים, עזרה לזולת, כבוד הדדי, קבלת השונה וחיזוק עמוד השדרה הלאומי שלנו".

"זה לא מסע של אישה אחת. זה מסע ששותפות ושותפים לו רבות ורבים, זה המסע שלנו. הכוח לשנות, להשפיע, לקדם ולהיטיב, נמצא בידיים של כל אחת ואחד מאיתנו. בסופו של המסע, בעזרת השם ובעזרת כולכם וכולכן, ננצח ונכונן מועצה חזקה, משגשגת, פורחת שרואה, שומעת, ומרגישה אותנו".