ראש העיר הודיע: האולפנה תיקרא על שמו של הרב דרוקמן

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, הודיע כי אולפנת הדר גנים בעיר תיקרא על שמו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל: "מטרת ההנצחה היא להנחיל את מורשת האישים לטובת הדורות הבאים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/23 16:20 כג בסיון התשפג

ראש העיר הודיע: האולפנה תיקרא על שמו של הרב דרוקמן
הרב דרוקמן, צילום: Avi Dishi/Flash90

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, הודיע היום (ב') כי אולפנת "הדר גנים" תיקרא על שמו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן זצ"ל, שהלך לעולמו לפני כשישה חודשים. גרינברג צפוי להביא את המלצת וועדת השמות וההנצחה לאישור מועצת העיר בכינוסה הקרוב.

גרינברג נימק את כי מטרת ההנצחה היא להנחיל לדור הצעיר, שלא הכיר את הרב דרוקמן, את מורשתו החינוכית המיוחדת. "בשנים האחרונות, אנחנו מקדמים במגוון אמצעים, הנצחת אישים שונים אשר תרמו, כל אחד בדרכו, לציבור הישראלי. מטרת ההנצחה היא להנחיל את מורשת האישים לטובת הדורות הבאים בפתח תקווה ואין ספק כי הנצחת הרב דרוקמן זצ"ל, שהיה בין השאר גם מחנך דגול, תביא ערך מוסף גם לתלמידות ולכל צוותי ההוראה".

פותחות שנה

אולפנה, אילוסטרציה צילום: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

תיעודים נדירים, סיפורים וראיונות: הסרט על חייו של הרב דרוקמן יצא לדרך

נזכיר כי ביום חמישי האחרון, נערך יום הצילומים הראשון במסגרת סרט שיספר על חייו ועשייתו של הרב, בהובלת פורום "הננו" ,הפועל להנחלת מורשתו של הרב מקווים שלקראת ציון השנה לפטירתו של הרב הסרט כבר יהיה נגיש לציבור. הבמאי יואב אליצור, שאף למד אצל הרב דרוקמן, הפגיש את ארבעת העוזרים של הרב שהיו לצידו בשלושים השנים האחרונות ואלה אפשרו הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים ואל היחסים המיוחדים שפיתחו איתו.

צילום: דוברות

יניב סופן מנהל מיזם "הננו" ועוזרו של הרב דרוקמן בשנים האחרונות סיפר על מטרת הסרט. "יצאנו היום לדרך במטרה לאפשר לכל מי שיבקש לפגוש את האישיות המיוחדת של הרב. הסרט יכלול תיעודים אישיים, סיפורים וראיונות, ויאפשרו נגיעה בכלל הנושאים שהוביל הרב למען התורה, העם והארץ".