גילה בן נאים בתפקיד חדש: ראש רשימת עוצמה יהודית בפתח תקווה

גילה בן נאים, חברת מועצת העיר לשעבר, נבחרה לעמוד בראש רשימת עוצמה לפתח תקווה מטעם רשימת עוצמה יהודית,  בבחירות המוניציפאליות לעירייה: "אוביל את התנועה בפתח תקווה שתוכל לייצג נאמנה את מגוון התושבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 13:07 יא באייר התשפג

גילה בן נאים בתפקיד חדש: ראש רשימת עוצמה יהודית בפתח תקווה
גילה בן נעים, צילום: צלם: מיכאל אברג'ל

גילה, נשואה ואם לארבעה ילדים, עוסקת בתחום השיווק. היא תושבת שכונת הדר גנים, פעילת ציבור ותיקה, כיהנה בין השנים 2018-2021 כחברת מועצה מטעם סיעת הבית היהודי ומחזיקה בתיק התרבות היהודית, בו צוינה כפורצת דרך ופופולרית בקרב דתיים מכל המגזרים ואף חילוניים, ובעיקר בקרב נשים מפתח תקווה.

בנוסף, בן נאים  נבחרה על ידי חברי מרכז הבית היהודי לרשימה לכנסת ה-25, במקום הראשון. היא ממשיכה לפעול ציבורית בהתנדבות מלאה גם בשנתיים האחרונות בפרויקטים שונים כמו "בוקר טוב אליהו" למען קשישים, אירועים לנשים ועוד.

"אוביל את התנועה בפתח תקווה שתוכל לייצג נאמנה את מגוון התושבים"

גילה אמרה כי, "אני אוביל את התנועה בפתח תקווה שתוכל לייצג נאמנה את מגוון התושבים בפתח תקווה, דתיים וחילונים כאחד. אני מאוד מאמינה בחיבורים ורואה אפשרות להיות שליחת ציבור נאמנה. אני מאמינה שתנועה כמו עוצמה בפתח תקווה בראשותי תצליח לייצג נאמנה את קהל בוחריה בע"ה". עוד הוסיפה ואמרה: "אני גם דוגלת בקשר ישיר עם התושב ומתכוונת לתת שרות ויחס לתושבים כך שידעו שיש מי שמייצג אותם ודואג להם בכל זמן נתון. מאמינה באמונה שלמה בדרך שבחרתי ושבע"ה נעשה ונצליח".