"יוביל לעשייה משמעותית": סרוג מונה לתפקיד בכיר במשרד הבריאות

ד"ר גלעד בודנהיימר, נבחר לעמוד בראש שירותי בריאות הנפש במשרד הבריאות: "אפעל על מנת לקדם תהליכי עומק כך שיהיו נגישים, זמינים ומותאמים לצרכים של כולנו: המשפחות והמתמודדים, וכלל אזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/23 15:18 יב בניסן התשפג

"יוביל לעשייה משמעותית": סרוג מונה לתפקיד בכיר במשרד הבריאות
צילום: Nati Shohat/Flash90

ד"ר גלעד בודנהיימר, נבחר היום (ב') לעמוד בראש שירותי בריאות הנפש במשרד הבריאות. ד"ר בודנהיימר, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון, בוגר תכנית "ענבר" להכשרת מנהיגים במערכת הבריאות הציבורית בישראל ומומחה לפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. 

ד"ר בודנהיימר עבד עד לאחרונה כמנהל מחלקת בריאות הנפש במכבי שירותי בריאות, במסגרת עבודתו כמנהל שירותי בריאות הנפש בקופת חולים לאומית במחוז ירושלים הקים את המרפאה המחוזית בירושלים במסגרת הרפורמה לבריאות הנפש תוך הנגשת השירות לכלל המגזרים. בנוסף, הוא חבר במועצה הלאומית לבריאות הנפש ובמועצה הלאומית למניעת אובדנות. 

ד"ר בודנהיימר: "נרגש להצטרף לצוות אגף בריאות הנפש במשרד הבריאות"

ד"ר גלעד בודנהיימר אמר כי "אני נרגש להצטרף לצוות אגף בריאות הנפש במשרד הבריאות שנושאים על כתפיהם את המאמץ המתמיד לשיפור השירותים אל מול אתגרים לא פשוטים. אני מצפה לשיתופי פעולה חשובים עם קופות החולים, בתי החולים, וכלל המועצות, האיגודים המקצועיים, המטפלים מכלל המקצועות ובעיקר המשפחות והמתמודדים. אפעל על מנת לקדם תהליכי עומק כך שיהיו נגישים, זמינים ומותאמים לצרכים של כולנו: המשפחות והמתמודדים, וכלל אזרחי ישראל".

צילום: דוברות משרד הבריאות

משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות איחל הצלחה לבודנהיימר. "אנו רואים חשיבות רבה בתחום בריאות הנפש. שלוש השנים האחרונות של מגיפת הקורונה העלו אתגרים רבים שיש לטפל בהם ובכללם תחום בריאות הנפש בילדים ובמתבגרים. בנוסף, פועל המשרד להעביר את כובד המשקל לטיפול בקהילה. אני מאמין כי ד"ר בודנהיימר יוביל את התחום לעשייה משמעותית למען המטופלים, בני משפחותיהם והצוותים הרפואיים".

ד"ר הגר מזרחי, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות איחלה בהצלחה לד"ר בודנהיימר. "תחום בריאות הנפש נמצא בראש סדר העדיפויות של המשרד כאשר המשרד פועל ומשקיע משאבים בקידום המערכת. אני מאמינה כי ד"ר בודנהיימר יקדם את התחום ויביא לשינוי בתחום החשוב הזה, הן למען המטופלים והן למען הצוותים המטפלים".