"נוסיף חיים ותורה": היוזמה המרגשת בישיבות לזכרם של הנרצחים בפיגוע

ישיבות גבוהות, הסדר, תיכוניות, אולפנות ומדרשות מכינות ומכינות חילוניות הקדישו את הלימוד בסדר הבוקר לזכרם של הלל ויגל הי"ד: "המחבל הנתעב ניסה למנוע את לימוד התורה ואת החיים שלנו בארצנו אז אנחנו נוסיף ונלמד לזכרם ונוסיף חיים ונוסיף תורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/23 13:27 כב באדר התשפג

"נוסיף חיים ותורה": היוזמה המרגשת בישיבות לזכרם של הנרצחים בפיגוע
יגל והלל יניב הי"ד, צילום: צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

האחים הלל ויגל יניב הי"ד, תושבי הר ברכה, נרצחו לפני כשבועיים בפיגוע ירי בחווארה בדרך חזרה לישיבות בהן הם למדו. היום (ד'), כ"ב באדר, היה אמור יגל לציין את יום הולדתו ה-20. בתוך כך, ישיבות גבוהות, הסדר, תיכוניות, אולפנות ומדרשות מכינות ומכינות חילוניות הקדישו את הלימוד בסדר הבוקר לזכרם של הלל ויגל הי"ד, על פי בקשתם של ההורים השכולים, אסתי ושלום יניב.

"הלל ויגל האהובים נרצחו בדרכם ללמוד תורה וביום ההולדת של יגל אנחנו לומדים לזכרם", אומרים אסתי ושלום יניב והוסיפו כי "המחבל הנתעב ניסה למנוע את לימוד התורה ואת החיים שלנו בארצנו אז אנחנו נוסיף ונלמד לזכרם ונוסיף חיים ונוסיף תורה".

צילום: ללא

האם השכולה בפוסט מטלטל: "מזל טוב יגל אהוב"

אסתי יניב, אמם של יגל והלל יניב הי"ד, שני האחים תושבי הר ברכה, שנרצחו בפיגוע ירי בחווארה לפני כשלושה שבועות, פרסמה אמש פוסט מצמרר בחשבון הפייסבוק שלה לרגל יום הולדתו של יגל הי"ד, שהיה אמור לחגוג היום 20. "מַזָּל טוֹב יָגֵל אָהוּב. מַזָּל טוֹב לַיֶּלֶד שֶׁתָּמִיד יִשָּׁאֵר בֵּן רֶגַע לְעֶשְׂרִים" כתבה אסתי בכאב. 

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il