דרמה בהרי אילת: המורה מהישיבה התיכונית נפל מגובה ונזקק לפינוי מוסק

רב מישיבה תיכונית בפתח תקווה נפל מגובה בעת טיול הישיבה בהרי אילת. דרמה נרשמה כשמד"א לא הצליח להבין את מיקום הנפילה בעקבות חוסר קליטה. הרב חולץ בידי מסוק יחידת 669 והובהל לבית חולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/23 11:22 כא באדר התשפג

דרמה בהרי אילת: המורה מהישיבה התיכונית נפל מגובה ונזקק לפינוי מוסק
מסוק החילוץ, המדריך והתלמיד עלו להר הקרוב, צילום: יחידת החילוץ אילת - אילות

דרמה בהרי אילת: מתנדבי יחידת החילוץ אילת - אילות הוזעקו היום להרי אילת, לאחר שרב בישיבת דרכי נעם בפתח תקווה, נפל מגובה בעת טיול שעשו במקום. במהלך הטיול של הישיבה, נפל המורה מגובה ונחבל בבטנו. הנוכחים במקום התקשרו מיד למד"א, אך בהיעדר קליטה סלולארית, הפניה הועברה ליחידת החילוץ שהצליחו לזהות את מיקום הפצוע.

צפו במסוק מגיע למקום החילוץ:

מפקד היחידה, שהה באותו זמן בחילוץ אחר של נער שהתייבש בהר אמיר, לכן שלח למקום כוח מוסק של יחידה 669. מתנדבי היחידה הם אלה שהכווינו את המסוק למיקום המדוייק של המורה בנחל נטפים שבהרי אילת. לאחר שחולץ בשלום בידי הכוח המוסק, הוטס המורה להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

המסוק שהגיע לחילוץ

המסוק שהגיע לחילוץ צילום: יחידת החילוץ אילת - אילות

המדריך והתלמיד עלו להר להשיג קליטה

בשיחה עם תלמיד הישיבה דרכי נעם בפתח תקווה, הוא מספר ל"חדשות כיפה", כי המורה הצליח להמשיך ללכת לאחר הנפילה במשך מספר שעות, אך בהמשך כשהרגיש שאינו מצליח להמשיך, הוזעקו אנשי יחידת החילוץ. לאחר שלא הצליחו להשיג קליטה, טיפסו המדריך יחד עם עוד תלמיד על ההר הקרוב ביותר וכשהגיעו למעלה, הצליחו להשיג קליטה ושלוח מיקום לצוות החילוץ. בהמשך התקדם המורה עוד קצת ולאחר שהגיע צוות החילוץ, הוא הוסק לבית החולים.