בשורות טובות: שיפור במצבו של הקצין שנפצע קשה בפיגוע בעיר דוד

קצין צנחנים שניטרל את המחבל שביצע פיגוע ירי בעיר דוד ונפצע באורח קשה, פקח עיניו ויצר קשר עם סובביו | שמו המלא לתפילה: נדב חיים בן אירית חיה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 18/02/23 18:29 כז בשבט התשפג

בשורות טובות: שיפור במצבו של הקצין שנפצע קשה בפיגוע בעיר דוד
זירת הפיגוע בעיר דוד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מצבו הרפואי של נדב, קצין צנחנים שניטרל את המחבל שביצע פיגוע ירי בעיר דוד ונפצע באורח קשה לפני כשלושה שבועות, השתפר אתמול (ו') והוא פקח עיניו ויצר קשר עם סובביו. שמו המלא לתפילה: נדב חיים בן אירית חיה.

"זהו ניסיון קשה מאוד לכולנו ואנחנו סמוכים ובטוחים שהקב"ה יעזור לנו"

נזכיר כי שבוע אחרי הפיגוע, משפחתו של הקצין מסרה כי "ככל הנראה, נידרש לתהליך שיקום ארוך. זהו ניסיון קשה מאוד לכולנו ואנחנו סמוכים ובטוחים שהקב"ה יעזור לנו לעמוד בו ויביא רפואה שלמה ומהירה לנדב. אנו מאמינים שעלינו לצמוח מכל משבר וגם מהמשבר הקשה הזה, תפקידנו לבנות ולהיבנות. אנו מזמינים את כל עם ישראל להצטרף אלינו בבניית קומה נוספת בכל המישורים: בין אדם לעצמו, בין אדם לאומתו, אדם לחברו ואדם למקום".

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"אנו מבקשים להודות על התמיכה האדירה והחיבוק החם שאנחנו מקבלים בימים אלו מכל עם ישראל, שמתגלה במלוא הדרו ומוכיח שכולנו עם אחד בלב אחד. מי ייתן ומהחדר הזה בטיפול נמרץ - בו מגיעים מבקרים ומבקרות מכל חלקי הארץ וגווני העם תצא בשורת האחדות ואהבת ישראל, בלי תנאים, למרות ועם כל המחלוקות".

"בגופו הגן על סביבתו וזאת תוך כדי שהוא פצוע"

מג"ד "צפע", סא"ל אלמוג רותם, פרסם אחרי הפיגוע בעיר דוד, מכתב לחייליו בו הוא משבח את מעשיו של סגן נ'. "אחד מפצועי הפיגוע הוא מפקד צוות בפלגה ד' סגן נ'. באירוע, נ' פעל בחדות ובמקצועיות, חתר למגע עד לנטרול המחבל ובגבורתו מנע פיגוע קשה יותר. סגן נ' פעל כמצופה ממנו וברוח הגדוד - חתירה למגע עד לנטרול האויב, ובגופו הגן על סביבתו וזאת תוך כדי שהוא פצוע".