באפרת מחליפים היום ראש מועצה: זה המינוי הזמני

במסגרת פרוייקט "כולנו שווים" שחל החודש, מקיימת מועצת אפרת מספר אירועים המקדמים שילוב אנשים עם מוגבלות במרחב הציבורי. ראש המועצה יפנה היום את מקומו לטובת יצחק רז, תלמיד כיתה י' עם תסמונת דאון

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/23 09:29 טז בשבט התשפג

באפרת מחליפים היום ראש מועצה: זה המינוי הזמני
ראש המועצה רביבי עם יצחק רז ראש העיר החש, צילום: דוברות מועצת אפרת

כולנו שווים: במועצה מקומית אפרת מציינים את חודש פברואר יוצא מן הכלל כולנו שווים. במסגרת הפרוייקט מקדמים במועצה את שילובם של בעלי מוגבלויות במרחב הציבורי. במסגרת הפרוייקט, מפנה היום (ג')ראש המועצה עודד רביבי את מקומו. מי שיחליף את רביבי למשך היום הקרוב, הוא יצחק רז, תלמיד כיתה י' עם תסמונת דאון.

צפו בחפיפה בין רביבי לרז:

"אנחנו צריכים להיערך לפגישה על איכות האוויר במועצה וגם עם תושבת שגרה בסמיכות למגרש כדורגל" הסביר עודד רביבי ראש מועצת אפרת ליצחק רז, ראש המועצה החדש. עם כניסתו ללשכה אמר רביבי לרז "יש עליך היום אחריות גדולה, אבל גם עלינו. מהיום הזה אנחנו צריכים לצאת טובים יותר, משלבים יותר ומקבלים יותר. בהצלחה".

יצחק רז, ראש העיר החדש

יצחק רז, ראש העיר החדש צילום: דוברות מועצת אפרת

שותפות עם אנשים בעלי מוגבלויות

רז, תלמיד כיתה י עם תסמונת דאון נבחר על ידי המתנ"ס המקומי למלא את מקום ראש המועצה למהלך היממה הקרובה. רז לוקח חלק בחודש שנועד להעלות מודעות השתלבות אנשים עם מוגבלות במרחב הציבורי. היוזמה מקדמת השתלבות, היכרות ושותפות עם אנשים בעלי מוגבלויות דרך פעילות ייחודית בכל רחבי הארץ בהובלת המתנ"ס ומשרד החינוך. לצד החלפת ראש המועצה יתקיימו באפרת במהלך החודש הרצאות, משחקי ספורט יחודיים והצגות.