הליכוד: תומכים בעליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש

הסחף ממשיך ובגדול: הליכוד בבית שמש הכריז היום על תמיכתו בד"ר עליזה בלוך בבחירות לראשות העיר. במקביל הודיעו גם בבית היהודי על תמיכתם בד"ר בלוך.

חדשות כיפה מירב כהן 25/09/18 11:44 טז בתשרי התשעט

הליכוד: תומכים בעליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש
צילום: מטה עליזה בלוך

המירוץ לראשויות המקומיות מתחמם: הליכוד והבית היהודי בבית שמש הכריזו היום (ג') על תמיכתם בד"ר עליזה בלוך בבחירות לראשות העיר

בפגישה שהתקיימה, הבוקר בבית שמש, סוכם כי  ד"ר עליזה בלוך היא מועמדת רשימת בית שמש מאוחדת  לראשות העיר. הפגישה התקיימה בהשתתפות ח"כ דוד ביטן מהליכוד, שלום אדרי יו"ר סניף הליכוד בבית שמש, סגן ראש העיר משה שטרית. ח"כ ביטן ושלום אדרי הביעו בטחון בנצחונה של עליזה בלוך:"בית שמש חייבת ניהול מקצועי שאינו מושפע מפוליטיקה, וזאת עליזה בלוך".

במקביל הודיעו גם במפלגת "הבית היהודי" על תמיכתם בד"ר בלוך. עד כה הביעו תמיכה פומבית בעליזה מפלגת כולנו בראשות עמי בוזגלו, מפלגת העבודה בראשות ריצ'ארד פרס, רשימת עתיד העיר בראשות מוטי כהן ועוד רבים מתושבי העיר שרוצים את השינוי. 

צילום: מטה עליזה בלוך

 

עליזה בלוך :"תמיכת הליכוד היא הבעת אמון  של מפלגת השלטון בישראל  ושל כח מקומי מרכזי ושורשי בי וגם בכך שביחד ניתן לנצח בבחירות ולהצעיד את בית שמש לדרך חדשה  עם עתיד טוב יותר לכלל תושבי העיר מכל המגזרים. אני שואפת לאחדות של כולם - חרדים, ציונות דתית וחילונים".
במפלגת הבית היהודי הביעו תמיכה במועמדותה של בלוך. "הבית היהודי יהיו חלק מהובלת העיר בית שמש ויהיו כח חזק מאוד להשפיע וליצור מציאות טובה יותר לכולנו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן