הליכוד לשקד: הפסיקי את שיתוף הפעולה עם ארגון השמאל שמימן את הפגנת הדרוזים

במפלגתו של נתניהו תקפו את שרת המשפטים ואמרו כי הם "רואים בחומרה" את העובדה שמשרדה מקיים שיתוף פעולה עם הארגון שלטענתם "עומד מאחורי ההפגנות נגד הממשלה סביב חוק הלאום"

חדשות כיפה משה ויסטוך 05/08/18 14:57 כד באב התשעח

הליכוד לשקד: הפסיקי את שיתוף הפעולה עם ארגון השמאל שמימן את הפגנת הדרוזים
שקד ונתניהו, צילום: פלאש 90. איזק הררי

על רקע הטענות כאילו מחאת הדרוזים נגד חוק הלאום נשענת על מימון וסיוע של גורמי שמאל, דרשה היום (ראשון) תנועת הליכוד משרת המשפטים איילת שקד להפסיק את שיתוף הפעולה של משרדה עם אחת מהתנועות שסייעו לקיום ההפגנה נגד החוק.

"הליכוד דורש מאיילת שקד להפסיק לשתף פעולה עם ארגון השמאל 'אנו'", נכתב בהודעת התנועה שכוונה לשרת הבית היהודי.

בהמשך נכתב כי במפלגתו של נתניהו, "רואים בחומרה את העובדה שמשרד המשפטים מקיים שיתוף פעולה עם ארגון השמאל 'אנו', ארגון שמקבל מימון מהקרן החדשה לישראל ועומד מאחורי ההפגנות נגד הממשלה סביב חוק הלאום". 

מחאת הדרוזים נגד חוק הלאום

מחאת הדרוזים נגד חוק הלאוםצילום: פלאש 90. תומר נאוברג

עוד נאמר כי הם דורשים מהשרה שקד "להפסיק מיד את ההתקשרות עם הארגון ולוודא שמשרד המשפטים לא מעביר תקציבים ולא משתף פעולה עם ארגוני שמאל שפועלים כדי להפיל את ממשלת הימין".

מוקדם יותר התראיין ג'עבר חביש, מנהיג הצעירים במטה המאבק נגד חוק הלאום וממארגני הפגנת הדרוזים, לשרון גל ברדיו גלי ישראל והודה כי אכן קיבלו מימון מארגוני שמאל, "יש ארגון אחד שנותן תמיכה אדמיניסטרטיבית. ארגון 'אנו'. ארגון שכנראה מזוהה שמאל, אך ללא שום השפעה על הליין אפ. אין אף ארגון ימין שנותן תמיכה אדמיניסטרטיבית. הם לא משכו הם לא השפיעו. אנחנו קבענו את הכול".