הליכוד: לפיד ולבני הם האחרונים להטיף מוסר

ראשי האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני וח"כ יאיר לפיד תקפו אמש את ראש הממשלה וכינו את הנאום בכפר המכבייה "מופע השתלחות מזעזע". הליכוד: "איך הם לא מתביישים?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/18 10:01 כה בכסלו התשעט

הליכוד: לפיד ולבני הם האחרונים להטיף מוסר
ישלטו גם בעוד עשור? ביטן ונתניהו בישיבת הליכוד, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בעקבות נאום נתניהו נגד המלצות המשטרה בחקירותיו תקפו אמש (א') ח"כ ציפי לבני וח"כ יאיר לפיד את ראש הממשלה וכינו את נאומו בכפר המכבייה "מופע השתלחות מזעזע". במפלגת הליכוד לא נשארו חייבים ואמרו כי לפיד נפגש בחשאי עשרות פעמים עם נוני מוזס (מו"ל ידיעות אחרונות) וניסה להסתיר זאת, ולבני קידמה את החוק לסגירת 'ישראל היום' באמצעות חוות דעת שהגישה מנוני מוזס. "איך הם לא מתביישים?" אומרים בליכוד.


כזכור, אמש יושבת ראש האופוזיציה, ציפי לבני, תקפה בחריפות את נאום נתניהו: "מופע השתלחות מזעזע. כשראש ממשלת ישראל משקר שמשטרת ישראל תופרת תיקים זה יהיה גם כתב ההגנה של ראש ארגון הפשע הבא".

מתנגד אך מברך. ח"כ יאיר לפיד

נפגש בחשאי עם נוני מוזס | ח"כ יאיר לפידצילום: פלאש 90. מרים אלסטר

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, יצא נגד טענות ראש הממשלה: "ראינו ראש ממשלה לחוץ ומבוהל שעננת שחיתות כבדה מרחפת מעל ראשו. ראש ממשלה ששקוע עד צוואר במאבק משפטי בעבירות של שוחד ומרמה. אין לו מנדט מוסרי וציבורי לקבוע דברים גורליים במדינת ישראל. ראש ממשלה בישראל אינו יכול לתקוף את רשויות החוק בצורה כזו רק בגלל שהוא מבועת מההאשמות נגדו. זוהי סכנה לדמוקרטיה, סכנה לשלטון החוק, ופגיעה אנושה בחיים המשותפים שלנו. אם מישהו עדיין שאל את עצמו אם הוא יכול להמשיך בתפקידו בנסיבות הנוכחיות אחרי הנאום הזה אין ספק בכך שעליו להעביר את ראשות הממשלה לידי חבר אחר בליכוד עד לבחירות".

המפלגת השלטון, הליכוד לא נשארו אדישים לדבריהם של יו"ר 'יש עתיד' ויו"ר 'התנועה' ואמרו כי האחרונים שיטיפו מוסר על טוהר מידות הם יאיר לפיד וציפי לבני. "הראשון שנפגש בחשאי עשרות פעמים עם נוני מוזס וניסה להסתיר זאת, והשנייה שקידמה את החוק לסגירת ישראל היום באמצעות חוות דעת שהגישה מנוני מוזס. איך הם לא מתביישים?". דברי תגובת הליכוד.

יו"ר הקואליציה, דודי אמסלם, מיהר לחזק את ראש ממשלה באירוע הדלקת נרות בכפר המכבייה: "רוב העם עצוב ממה שקורה. זה לא הגיוני מה שקורה כאן בשלוש השנים האחרונות. ראש ממשלה מחליפים בקלפי ולא באמצעות משטרת ישראל"מ