הליכוד בירושלים נגד אלקין: "ירושלים היא לא קרש קפיצה"

יו"ר רשימת הליכוד למועצת העיר ירושלים, אלישע פלג, יוצא במתקפה המכוונת כלפי השר זאב אלקין המתמודד על ראשות העיר. ״הליכוד שגה כאשר שיעבד את כוחו לטובת המירוץ לראשות העיר, זהות ראש העיר היא משנית"

חדשות כיפה יהונתן קליין 08/08/18 10:52 כז באב התשעח

הליכוד בירושלים נגד אלקין: "ירושלים היא לא קרש קפיצה"
זאב אלקין, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

רשימת הליכוד בירושלים במתקפה על השר זאב אלקין, חבר הליכוד שזכה לתמיכת ראש הממשלה: ״שילוב של רשימות חלשות ולא ציוניות במועצת העיר הביא את ירושלים אל סף פשיטת רגל״.

סניף הליכוד בירושלים יפתח בשבוע הבא באופן רשמי את קמפיין הבחירות למועצת העיר. בחודש מאי האחרון נבחרה רשימת 'מחל' במסגרת הבחירות במועצת הסניף. לראשות הרשימה נבחר חבר מועצת העיר לשעבר, עו״ד אלישע פלג. 

״הליכוד שגה כאשר שיעבד את כוחו ועוצמתו לטובת המירוץ לראשות העיר, והפקיר מועצת העיר לרשימות חלשות, נאיביות ולא ציוניות בחלקן, שהחלישו את העיר, הבריחו ממנה את הצעירים והביאו למצב שאין כסף לאסוף זבל מהרחובות,״ מסר פלג. ״הליכוד למד את הלקח ובבחירות הללו הוא יגייס את כל כוחו לטובת תושבי העיר ועוצמתה ולא לטובת מועמד כזה או אחר שהיום כאן ומחר רץ למקום אחר. הליכוד הוא לא קרש קפיצה ובטח שלא ירושלים״.

״נעשו כאן טעויות קשות בעבר שהחלישו את כוחו של הליכוד בעיר," הוא מוסיף. ״שילוב של רשימות חלשות ולא ציוניות במועצת העיר הביא את ירושלים אל סף פשיטת רגל. ההגירה שלילית, הזבל ברחובות, הירידה התלולה בהתחלות הבניה ומאות בעלי העסקים הממורמרים, הם תוצאה של מועצה חסרת כוח.״

״זהות ראש העיר היא משנית לעומת החשיבות שבשינוי ההרכב במועצה ובהגדלת כוחו של הליכוד בירושלים.״