קבלת הפנים שהכינו במחנה הציוני לנהגים באיילון

הלחץ החל: מיליוני הנוסעים שיעברו באחד מהכבישים הסואנים בישראל ייחשפו לשלט ענק ובו ציטוט ישן של בנימין נתניהו על ראש ממשלה אחר שנחשד בקבלת שוחד. יו"ר המחנה הציוני: "עליו להתפטר מתפקידו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/02/18 09:28 ל בשבט התשעח

קבלת הפנים שהכינו במחנה הציוני לנהגים באיילון
מנסים להלחיץ את נתניהו בעזרת הציבור, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

במחנה הציוני החלו הבוקר (חמישי) בהפעלת הלחץ הציבורי על ראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר מתפקידו, על רקע המלצות המשטרה בענייניו.

אנשי המפלגה תלו בנתיבי איילון שלט ענק בגודל של 1000 מ"ר, ובו ציטוט של נתניהו משנת 2008 עת היה ראש הממשלה דאז אהוד אולמרט נתון בחקירות בחשד לשחיתות.

"ראש ממשלה השקוע עד צוואר בחקירות - אין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים גורליים...הדבר הנכון לעשות הוא שהממשלה הזו תלך הביתה", אלו הדברים שבמפלגת השמאל פרסמו במטרה לשכנע את הציבור כי כך צריך גם לנהוג נתניהו עצמו.

השלט בנתיבי איילון

השלט בנתיבי איילוןצילום: דוברות אבי גבאי

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי התייחס ליוזמה ואמר כי "נתניהו לא יברח מאחריות ולא יסתתר מפני הבושה. המלצות המשטרה חמורות ונתניהו איבד את המנדט להוביל את ישראל".

ללדבריו, "מיליוני נהגים שיחלפו על פני השלט מדי יום רוצים שנתניהו יתפטר מתפקידו  ושישראל תהיה שוב מדינה נקייה משחיתות ובראשה מנהיגות חדשה וישרה. נתניהו אינו יכול לכהן יותר כראש הממשלה ועליו להתפטר מתפקידו. הגיע הזמן לשים סוף לתרבות השחיתות השלטונית של נתניהו ושותפיו"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן