הכנסת מכרה את החמץ

רב העיר ירושלים ביקר בכנסת ישראל, והוסמך על ידי מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ', למכור את החמץ של בית המחוקקים: "מודה לכל העובדים הרבים שנטלו חלק במשימה בהצלחה רבה, ובזכותם בניין הכנסת יהיה כשר ללא חשש חמץ בימי הפסח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/19 16:02 יא בניסן התשעט

הכנסת מכרה את החמץ
הרב אריה שטרן עם מנכ"ל הכנסת, צילום: דוברות הכנסת

ההכנות לקראת חג הפסח בעיצומן גם במשכן הכנסת: לצד הניקיונות וההכנות הרבות, נערכה היום מכירת החמץ של הכנסת. רב העיר ירושלים, הרב אריה שטרן, שהגיע אל הכנסת, קיבל מידיו של מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ' מינוי שליחות למכור את החמץ שבכל מתחמי הכנסת. 

במעמד מכירת החמץ, בירך רב העיר ירושלים את מנכ"ל הכנסת ואמר כי "תקוותי היא שממקום חשוב זה של הכנסת, תצא בשורה של אחדות וליכוד בין כל חלקי העם, ויחד נזכה כולם לחג שמח".
ראש תחום הכשרות בכנסת, הרב אביעד גוטמן: "הכנות רבות נעשות במשכן הכנסת בניקיון יסודי בכל המחלקות ואזורי תחומי הכנסת לקראת הפסח. בליל בדיקת חמץ, ממונים מטעם הכנסת, יערכו בדיקת חמץ בפועל בכל מתחמי הכנסת". 

מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ': "ההיערכות הרבה של אגפי הכנסת השונים בניקיון והכשרת הכנסת לקראת חג הפסח, הינה חשובה ביותר. אני מודה לכל העובדים הרבים שנטלו חלק במשימה בהצלחה רבה ובזכותם בניין הכנסת יהיה כשר ללא חשש חמץ בימי הפסח. לכבוד חג החירות, הנהלת הכנסת מבקשת לאחל לכל בית ישראל חג כשר ושמח מלא בשמחה משפחתית ובאחדות לאומית".

עוד לא מכרתם חמץ? באמצעות אתר כיפה תוכלו למכור את החמץ במהירות ובקלות - בלי לצאת מהבית! למכירת החמץ - לחצו כאן

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן