הכירו את הסרוג שיתמודד בפריימריז של 'העבודה'

יאיר "יאיא" פינק, ממייסדי המיזם "לובי 99" ומי שבעבר כיהן כמנכ"ל עמותת "שכן טוב" החליט להתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנת ה-21. "אאבק למען קידומה של יהדות אשר לא שוכחת את ערכי הבסיס"

חדשות כיפה גלעד כהן 27/12/18 20:11 יט בטבת התשעט

הכירו את הסרוג שיתמודד בפריימריז של 'העבודה'
יאיר יאיא פינק, צילום: הותר לשימוש על ידי יאיא פינק

מנכ"ל ומייסד "לובי 99" יאיר ‘יאיא’ פינק (33) החליט להתמודד ברשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-21. "החלטתי להתמודד בפריימריז של העבודה, בראשותו של אבי גבאי. בתור ח"כ אאבק למען קידומה של יהדות אשר לא שוכחת את ערכי הבסיס: צדק חברתי, שלום ואהבת הגר. אקדם גם את כוחו של הציבור אל מול בעלי ההון הגדול באמצעות פלטפורמות חדשות של שיתוף ציבור. בואו להיות שותפים" צייץ היום םינק בחשבון הטוויטר שלו.

פינק גר בירושלים והוא מנכ"ל ומייסד המיזם "לובי 99", לובי שבא לתת מענה לאזרחי ישראל בעקבות ריבוי הלוביסטים הנמצאים בכנסת והשפעתם על מקבלי ההחלטות. פינק הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. השתחרר אחרי שירות כקצין קרבי בחטיבת הצנחנים. מאז ועד היום עוסק בפעילות חברתי-ציבורית. בין היתר כיהן כמנכ”ל עמותת שכן טוב, ראש מטה ח”כ שלי יחימוביץ’, מנהל מטה השטח של בנק אופק – היוזמה להקמת הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל וחבר המועצה ציבורית של “צו פיוס”.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן