היועמ"ש הכריע: כתב אישום נגד ח"כ אורן חזן

היועמ"ש החליט להגיש כתב אישום נגד ח"כ אורן חזן בעבירות של תקיפה בעקבות עימות בין חזן לראש עיריית אריאל, אלי שבירו. עורכי דינו של חזן: "עניין הגובל בזוטי דברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/17 14:11 יג באלול התשעז

היועמ"ש הכריע: כתב אישום נגד ח"כ אורן חזן
אורן חזן, צילום: Miriam Alster/FLASH90

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הודיע היום (ב') לח"כ אורן חזן,כי החליט להגיש נגדו כתב אישום. חזן יואשם בעבירות של תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור וכן התנהגות פסולה במקום ציבורי.

האירוע שבעקבותיו יוגש כתב האישום התרחש בשנת 2014 עוד לפני כניסתו של חזן לכנסת, לאחר שתקף לכאורה את מנכ"ל עיריית אריאל, בעקבות עיקול שהוטל על חשבון הבנק של אמו, אביבה חזן, עקב חוב ארנונה שנצבר לחובתה. במהלך האירוע קילל חזן גם את ראש העיר אריאל, אלי שבירו.

החלטת היועץ התקבלה בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, ולאחר שנדחו טענותיו של חבר הכנסת חזן בשימוע שנערך לו.

פרקליטיו של ח"כ אורן חזן, עו"ד ציון אמיר ועו"ד אפרים דימרי, מסרו בתגובה: "קבלנו בצער ובאכזבה ואף בתדהמה את החלטת היועמ"ש להגיש כתב אישום נגד ח"כ חזן בגין ויכוח בין שני פוליטיקאים שהתרחש לפני שנים, זמן רב לפני היבחרו לכנסת ישראל. סברנו כי תיק שעמד בפני אפשרות גניזה והיה מונח כאבן שאין לה הופכין במשך תקופה ארוכה ורק לאחר בחירתו של ח"כ חזן לכנסת הפיחו בו רוח חיים ולצערנו מצאו לנכון לעורר את המקרה מחדש - ייסגר. נקודה".

"חשוב לזכור", הדגישו עורכי הדין, "מדובר במקרה שבו הוגשו תלונות הדדיות ע"י פוליטיקאים ובסופו של דבר הנו עניין הגובל בזוטי דברים. יחד עם זאת ומשהוחלט מה שהוחלט אנחנו ננהל את המאבק המשפטי בין כותלי בית המשפט אנו מביעים אמון מלא וסומכים על מערכת המשפט שתדע להוציא את האמת לאור".