החרמת הפגישה עם נתניהו - טעות טרגית עבור המתיישבים

חבר מליאת מועצת בנימין, אפי שרון, משוכנע שאי התייצבות חלק מראשי הרשויות ביו"ש לפגישה עם ראש הממשלה, היתה טעות ותוהה כיצד היה מגיב ישראל גנץ אם ראש הממשלה היה מחרים טקס במועצה

חדשות כיפה אפי שרון 27/12/18 10:13 יט בטבת התשעט

החרמת הפגישה עם נתניהו - טעות טרגית עבור המתיישבים
היה נכון להחרים או לא?, צילום: דוברות מועצת יש"ע

אף אחד לא יכול לחשוד בי שאני מתומכיו הנלהבים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

יש לי ביקורת כלפיו, כמו להרבה ממתיישבי יהודה ושומרון, גם בנושא חוסר-הביטחון, שלצערנו מורגש יותר בתקופה האחרונה, וגם בחוסר תכנית התיישבותית ברורה ומובהקת שתאפשר בנייה משמעותית ביהודה ושומרון.

לא הפשרה, לא התנעת מהלכים שכבר אושרו, אלא תכנית של ממש שפשוט איננה קיימת. אני באופן אישי עוד לא הצלחתי להבין בדיוק מה יחסו האמיתי של נתניהו למפעל ההתיישבות.

אבל!!!

כשראש ממשלה מזמן דיון או פגישה עם ראשי רשויות זו בדיוק ההזדמנות האמתית להגיד את הדברים בצורה ברורה וחד משמעית, להשמיע ולשמוע דווקא לא אל מול המצלמות. זו ההזדמנות לדפוק על השולחן כדי לזעוק.

במקום זאת בחרו אתמול שלושה ראשי ראשויות להחרים את הפגישה וזו לדעתי טעות איומה והתנהגות פופוליסטית ולא ראויה, בטח ובטח לראשי מועצות שהם עצמם חברים באותה מפלגה של ראש הממשלה. הרי הפגישה בסופו של דבר התקיימה והגיעו אליה עשרות ראשי ראשויות אחרים, שאי אפשר לחשוד בהם שהם מרוצים מהמצב הקיים, הלא כך?

כחבר מליאה ותושב בנימין קשה לי עם התנהלות "גם גם": בטקס בבנימין לפני שלשה שבועות, בהשתתפות ראש הממשלה, כולם חייכו למצלמות וחיבקו אותו, שיבחו ואף העניקו לו שי מטעם המועצה, כמה ימים לאחר כך בחרו חלק מהמחייכים להחרים את הפגישה עמו. בעיני, זו ממש התנהלות של "גם גם".

אני תוהה איך היה מגיב ראש מועצה שהיה מזמין את ראש הממשלה לטקס או פגישה במועצה שלו והיה מקבל תגובה מראש הממשלה כי הוא מחרים את הטקס או הפגישה האם את השי לראש הממשלה היה שולח בדואר?

הכותב הוא תושב מעלה מכמש וחבר מליאת מועצת בנימין