נסגרו הקלפיות באיחוד הלאומי. התוצאות - בקרוב

המתמודדים לתפקיד הנחשק, אריאל וסמוטריץ', כבר הצביעו. זהות יושב הראש צפויה להתפרסם סביב השעה 19:30. הרכב הרשימה לכנסת צפוי להתפרסם סביב השעה 22:00. השר אורי אריאל: "בטוח שחברי המרכז ייתנו בי את אמונם"

חדשות כיפה משה ויסטוך ומירב כהן, חדשות כיפה 14/01/19 18:29 ח בשבט התשעט

נסגרו הקלפיות באיחוד הלאומי. התוצאות - בקרוב
אריאל וסמוטריץ'. מי בראש?, צילום: הלל מאיר

מפלגת האיחוד הלאומי החלה בהצבעה לבחירת יושב הראש של המפלגה. על התפקיד הנכסף מתמודדים היו"ר הנוכחי, השר אורי אריאל, והטוען לכתר ח"כ בצלאל סמוטריץ'. יותר מאוחר הערב יבחרו חברי המרכז את הרשימה של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-21. תוצאות הצבעה יוכרזו בסביבות השעה 19:30. כל הפרטים על הליך הבחירות באיחוד הלאומי.

מי יהיה היו"ר?

מי יהיה היו"ר?צילום: הלל מאיר

126 חברי מפלגת האיחוד הלאומי החלו להיאסף במלון קראון פלזה בירושלים, לקראת ההכרעה הגורלית לגבי זהותו של יושב הראש של המפלגה. בשעה 20:00 תחל ההצבעה במרכז גם על הרשימה שתרכיב את המפלגה. האיחוד הלאומי צפויה להתאחד עם מפלגת הבית היהודי כנהוג, אולם נראה כי המלחמה על זהותו של מספר אחד במפלגה המאוחדת צפויה להיות סוערת.  

השר אורי אריאל אמר ל'כיפה': "אחרי 18 שנה אני עדיין מתרגש. אני בטוח שחברי המרכז ייתנו בי את אמונם". על השאלה מה יעשה אם לא ייבחר ענה: "דברו איתי מחר בבוקר".

(צילום: כיפה)

הרב עמיחי אליהו, המתמודד לרשימת המפלגה לכנסת, אמר ל'כיפה': "כמי שבא מבחוץ אני פשוט נפעם מעוצמת האידאליים שיש באיחוד הלאומי. האווירה היא של נקיות ואני מאמין שמפה יכולה לבוא תפנית עבור הציונות הדתית".

חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק: 

(צילום: כיפה)

אורי אריאל מצביע

אורי אריאל מצביעצילום: הלל מאיר

 

צילום: הלל מאיר

 

מזכ"ל המפלגה, אופיר סופר, מצביע לראשות המפלגה

מזכ"ל המפלגה, אופיר סופר, מצביע לראשות המפלגהצילום: הלל מאיר

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן