הורי המתגייסים לגבעתי וגולני למען החיילים החטופים

לאה גולדין וזהבה שאול פגשו את הורי המתגייסים הטריים לחטיבות שבהן שירתו בניהן, וביקשו שיצטרפו למאבק למען השבתם משבי חמאס. אחת מהן השיבה: "צריך לעשות רעש כמו במאבק בחוק הפונדקאות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 25/07/18 13:55 יג באב התשעח

הורי המתגייסים לגבעתי וגולני למען החיילים החטופים
זהבה שאול ולאה גולדין בבקו"ם, צילום: מטה המאבק למען הדר גולדין

אימותיהם של הדר גולדין ואורון שאול הי"ד, המוחזקים בידי חמאס מאז מבצע צוק איתן לפני 4 שנים, הגיעו הבוקר (רביעי) לבקו"ם כדי לגייס למאבקן לשחרור בניהן גם את הוריהם של החיילם הטריים שהתגייסו לצה"ל.

לאה גולדין וזהבה שאול פגשו בכניסה לבסיס המיון והקליטה את הורי הלוחמים לעתיד של חטיבות גולני וגבעתי,הגישו להם פרחים וביקשו שבזמן שילדיהם מתגייסים לשירות קרבי הם יתגייסו למען המאבק להשבת הבנים.

"ראש הממשלה מפר את הברית עם משפחות חיילי צה"ל, אמרו השתיים לנוכחים והוסיפו כי "מי ששולח חיילים לקרב צריך גם לדעת להשיבם. זאת המחויבות של ממשלת ישראל והעומד בראש - כלפינו וכלפיכם".

לאה גולדין והורים לחיילים שהתגייסו

לאה גולדין והורים לחיילים שהתגייסוצילום: מטה המאבק למען הדר גולדין

חלק מהאמהות שליוו את ילדיהן בצעדים הראשונים בצה"ל, הביעו התרגשות מזעקתן של גולדין ושאול וציינו כי הן תומכות במאבק. אחת מהן אמרה כי "צריך לעשות רעש גדול בנושא כפי שקרה במאבק בחוק הפונדקאות".

"באתי לחזק את ההורים שהילדים שלהם מתגייסים לגולני וגבעתי", אמרה זהבה, אמו של אורון שלחם עד נפילותו במסגרת גדוד 13 של חטיבת גולני, "אני מחזקת אותם ואני גם אבקש מהם שהם יחזקו אותנו ויעזרו להחזיר את אורון והדר".

לאה גולדין, שבנה הדר היה קצין בסיירת גבעתי, הוסיפה כי "ארבע שנים אחרי, עם הצבא הכי חזק בעולם עם העמדה החזקה של ישראל ועם התמיכה הבינלאומית - ראש הממשלה צריך להתעורר וצריך להחזיר את החיילים כאן ועכשיו".