הורים זועמים: "בנט מתעלם מאיתנו"

פורום הורים 'מחזקים את המשפחה', שדרש לפני מספר שבועות משר החינוך להוציא תכנים להט"בים ממערכת החינוך, מאשים אותו בהתעלמות מפנייתם, "התייחסות לא מכובדת ובלתי דמוקרטית ארגוני להט"ב חדרו עמוק למערכת החינוך"

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/10/18 14:00 טו בחשון התשעט

הורים זועמים: "בנט מתעלם מאיתנו"
מתעלם? השר בנט, צילום: פלאש 90. ששוןן תירם

מספר שבועות לאחר שפנו לראשונה לשר החינוך נפתלי בנט, בדרישה שינתק את הקשר בין מערכת החינוך לארגונים ותכנים להט"בים, פנו אליו השבוע הורים וחברי פורום 'מחזקים את המשפחה' בשנית בטענה שהתעלם מפנייתם הראשונה.

"לצערנו הרב, עד כה לא זכינו למענה ממך אודות דרישתם של ההורים", כתבו חברי הפורום המורכב מהורים שונים מרחבי הארץ וציינו כי הם "חושבים כי מדובר בהתייחסות לא מכובדת ובלתי דמוקרטית, המגבירה את חששנו שארגוני הלהט"ב חדרו באופן עמוק מאד למערכת החינוך".

לפני כחודשיים העבירו חברי הפורום עצומה לשר בנט ובה דרישה להוציא את תכני ארגוני הלהט"ב מתוכניות הלימודים של מערכת החינוך. "החינוך הציבורי צריך לחנך לעקרונות החינוך המתאימים למוסר האנושי ולערכי העם היהודי, ולא לקדם רעיונות של מיעוט קיצוני", כתבו ודרשו מהשר "להפסיק באופן מיידי את ההתקשרות עם ארגונים המנחילים ערכים השומטים את הקרקע מתחת להמשך קיומה של החברה".

זוג אמהות

לא רוצים שתלמידים ילמדו על בני זוג מאותו המין. אילוסטרציה: זוג אמהותצילום: shutterstock

לטענתם, כ-4,000 הורים כבר חתמו על העצומה, אך לדבריהם לא התקבלה כל תגובה מצדו של בנט. במכתבם החדש, שעותקים ממנו נשלחו גם למנכ"ל משרד החינוך וליו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי שאף נתבקש ע"י הפורום לקיים דיון מיוחד בעניין, חזרו על ההורים דרישתם ותהו כיצד ארגונים שמחנכים "בני נוער לכך שזהותם המינית יכולה להשתנות על ידי בחירתם מאושרים ופועלים בהיקפים גדולים במערכת החינוך?", וכן, "כיצד יתכן שכבר בכיתה א' מחנכים ילדים לכך שמשפחה יכולה להיות גם שני אבות או שני אמהות?".

אחד מההורים וחבר הפורום, שחר אלוילי, תקף את בנט ואמר כי "לא יתכן ששר החינוך לא מגיב במשך חודשיים ומתעלם מאלפי הורים שמוחים על תעמולה מסיבית של ארגוני להט"ב והחדרת תכנים המעצבים מחדש את מוסד המשפחה המקובל למערכת החינוך של ילדינו. אנחנו מצפים מהשר, מהמנכ"ל ומיו"ר ועדת החינוך, שיפסיקו באופן מיידי את ההתקשרות עם אותם ארגונים, ולא יכפו תכני חינוך כנגד מוסד המשפחה שלא מקובלים על רוב מוחלט של ההורים בישראל".

מלשכתו של שר החינוך טרם נתקבלה תגובה

צפו בפניה לשר בנט וכן במכתב המקורי עליו חתמו אלפי הורים:


להורדת הקובץ


להורדת הקובץ