הולכים נגד נתניהו: פילבר חובר לבנט ושקד?

ראשי הבית היהודי נפגשו בחשאי עם שלמה פילבר, המשמש עד מדינה נגד ראש הממשלה בתיק 4000 , כי לבחון שיתוף פעולה עתידי לקראת הבחירות הקרבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/18 14:35 ב בטבת התשעט

הולכים נגד נתניהו: פילבר חובר לבנט ושקד?
שלמה פילבר, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

שלמה פילבר, עד המדינה נגד נתניהו בתיק 4000, מצוי במגעים לשמש יועץ בכיר בקמפיין של מפלגת הבית היהודי בבחירות הבאות - כך נודע לוואלה. 

פילבר, שהיה מקורב לראש הממשלה שנים רבות ואף ניהל את מטה הליכוד בבחירות הקודמות, משמש עד מדינה נגד הבוס לשעבר. במסגרת תפקידו במנכ"ל משרד התקשורת פילבר פעל לטובת חברת בזק, ואף הדליף לחברה מסמכים מסווגים כדי שייתנו הערות ויתאימו אותם לצורכיהם.

כשנפרטים החלו לדלוף ובמשטרה חיפשו עד מדינה, פילבר מיהר לחתום על עדות מאשימה כלפי נתניהו ולנקות את עצמו ומכל אשם. כעת פילבר נחשב מוקצה במשרדו של ראש הממשלה. 

פילבר ששימש כבר בבחירות המקומיות האחרונות יועץ של כמה מתמודדים ממשיך לבחירות הכלליות. ראשי הבית היהודי נפגשו עימו כי לבחון עבודה משותפת לקראת הבחירות שיתקיימו ככל הנראה בעוד כחצי שנה. 

היחסים העכורים בין בנט ושקד לבין ראש הממשלה ידועים מזה זמן רב. השניים בחרו לחבור ליועץ שיחסיו עם נתניהו ידעו ימים טובים יותר. יש האומרים שאחת הסיבות המרכזיות למעבר של 2-4 מנדטים מהבית היהודי לליכוד בבחירות האחרונות היו בזכותו של פילבר.