הוועדה למינוי בכירים אישרה: כוכבי הרמטכ"ל הבא

לאחר בדיקה בת חודש, קבעה ועדת גולדברג כי אין מניעה מלמנות את האלוף אביב כוכבי למחליפו של איזנקוט. שר בביטחון לשעבר, ליברמן, שמינה אותו: "אני בטוח שהוא האדם המתאים והראוי ביותר להוביל את צה"ל בעת הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/18 19:24 יב בכסלו התשעט

הוועדה למינוי בכירים אישרה: כוכבי הרמטכ"ל הבא
אביב כוכבי, צילום: פלאש 90

האלוף אביב כוכבי ימונה לתפקיד הרמטכ"ל הבא של צה"ל, כך עלה הערב (שלישי) לאחר שהוועדה למינוי בכירים בשירות המדינה אישרה את מינויו.

הוועדה, בראשות השופט אליעזר גולדברג, בדקה בשבועות האחרונים את אפשרות מינוי מחליפו של רא"ל איזנקוט, ולבסוף קבעה כי אין מניעה שכוכבי יכהן כרמטכ"ל.

מהוועדה נמסר כי היא "קיבלה את קורות חייו של המועמד אלוף אביב כוכבי, את תשובותיו לשאלון שהכינה הוועדה ולאחר מכן גם הופיע בפניה. כמו כן קיבלה הוועדה את נימוקיו של שר הביטחון דאז אביגדור ליברמן, בכתב הבחירה. ראש הממשלה, הממלא גם את תפקיד שר הביטחון הודיע לוועדה כי הוא מאמץ את המלצת שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, למנות את אלוף אביב כוכבי לתפקיד הרמטכ"ל ה-22 של צבא ההגנה לישראל".

בסוף דצמבר ייכנס הרמטכ"ל החדש לתפקידו ומי ששמח על האישור היה שר הביטחון לשעבר, אביגדור  ליברמן שאמר: "אני רוצה להודות לוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים על אישור מינויו של האלוף אביב כוכבי כרמטכ"ל ה-22 של צה"ל. האלוף כוכבי הוא בעל ניסיון מבצעי ופיקודי עשיר, ובעל יושרה, ערכיות ומוסריות. הבחירה שלי בו לרמטכ"ל היתה אך טבעית. אני בטוח שהוא האדם המתאים והראוי ביותר להוביל את צה"ל בעת הזאת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן