ישראל גנץ: "יום של שמחה מהול בעצב"

גנץ, המועמד הנכנס לראשות מועצת בנימין, בהודעת ניצחון: אני מבקש להודות לכל תושבי בנימין שנתנו בי את האמון". גנץ במסר מרגיע למתחרה אדלר: "מרגע זה אנחנו שמים את כל המחלוקות מאחורינו"

חדשות כיפה מירב כהן 31/10/18 10:01 כב בחשון התשעט

ישראל גנץ: "יום של שמחה מהול בעצב"
ישראל גנץ, צילום: יח"צ

ישראל גנץ ניצח ברוב קולות את שילה אדלר, ויכהן בחמש השנים הקרובות כראש מועצת בנימין. 

בעקבות תוצאות הבחירות בבנימין ולאחר ההודעה על זכייתו אמר ישראל גנץ: "אני מבקש להודות לכל תושבי בנימין שנתנו בי את האמון להנהיג את תושבי המועצה ולבנות קומה חדשה לבנימין". 

גנץ התייחס בהודעתו לטרגדיה שפקדה את הישוב אתמול (ג'), כאשר שמונת בני משפחת עטר נספו בתאונת דרכים בים המלח: ״זהו יום של שמחה המהולה בהרבה מאוד עצב. קהילת פסגות איבדה משפחה אהובה באסון נורא שקורע לנו את הלב. כולנו, כל תושבי בנימין, מרכינים ראש ומתאבלים על האובדן הבלתי נתפס. נוכח האבל הכבד שירד עלינו, לא נחגוג היום את הזכייה הגדולה"

גנץ הודה ליריבו אדלר: "אני משוכנע שהוא יתרום בעתיד להתיישבות בבנימין ובכלל. מרגע זה אנחנו שמים את כל המחלוקות מאחורינו ובטוחני שנדע לשלב ידיים ולפעול יחד למען תושבי בנימין".

שילה אדלר התקשר לפני זמן קצר לישראל גנץ ובירך אותו על בחירתו לראשות מטה בנימין. אדלר איחל הצלחה לגנץ ואמר כי הנעת בנימין קדימה, חשובה לכלל התיישבות ולתושבי בנימין בפרט.