ההתנצלות המביכה של שטרן: "מתנצל בפני הנשים שנפגעו אך רגב היא לא אחת מהם"

בצל הסערה על התבטאותו המיזוגנית בכנסת, אלעזר שטרן מתנצל בפני הנשים שנפגעו אך מחריג את השרה רגב. מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית ליש עתיד: "גנו את דבריו"

חדשות כיפה מירב כהן 07/11/18 14:15 כט בחשון התשעט

ההתנצלות המביכה של שטרן: "מתנצל בפני הנשים שנפגעו אך רגב היא לא אחת מהם"
ח"כ אלעזר שטרן, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) לא מפסיק להסתבך. אחרי העקיצה הסקסיססטית לשרה רגב "אני יודע איך התקדמת בצבא", כעת מגיעה ההתנצלות. 

"בצה"ל מכירים אותי הרבה שנים. מעולם לא היה מישהו או מישהי שחשבה שנתפסתי במעשה או אמירה שיש לה משמעות מינית ואני מדברים על 34 שנים. יחד עם זאת הטרדות מיניות בצה"ל כמו בכל מקום הם נגע וטיפלתי בזה ביד תקיפה.  הצטערתי שבכלל מישהו חשד בי, בחיים לא אמרתי ולא הייתי אומר משפט שניתן לפרש אותו או יש בו משום רמז אפילו להטרדה מינית. שמישהי תבוא ותגיד פעם אחת - שמעתי רמז משטרן על משהו כזה" כך פתח את הודעת ההתנצלות ח"כ שטרן. "אני ער למה שקורה ברשתות החברתיות ואני מבין שיש כאלה שנפגעו מהדברים, אז בפניהן  ואך ורק בפני אותן נשים אני מביע את צערי"

שטרן הוסיף עקיצה לרגב: "אבל שיהיה ברור שמירי רגב היא לא אחת מהם, היא לקחתה את הדברים לעוד סיבוב תקשורתי, ומבחינתה ייתכן שמוצלח". 

לא די בזה, חבר הכנסת התראיין לתכנית הבוקר של קשת וגיחך כשהראו לו את הודעתה של רגב כי הוטרדה מינית במהלך שירותה הצבאי. המנחה שאל את הח"כ על פשר החיוך. שטרן בתגובה: "למה אני מחייך? יום אחד אנשים ידעו" ורמז שלא עברה הטרדה מינית בצבא. 

https://www.facebook.com/Keshet.Broadcasting/videos/499260597239675/

אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית תקפה הבוקר (ד') את ח"כ אלעזר שטרן: "הבחירה שלו להתייצב מול המצלמה כדי ללעוג להטרדה המינית שעברה שרת התרבות, מירי רגב, ולחזור על האיום שיחשוף מידע שיבייש אותה - היא סקסיסטית, אלימה ובעיקר מאוד מאוד מכוערת", אמרה סוליציאנו, וקראה לחברי מפלגתו של שטרן, יש עתיד, ולגנות את הדברים. "עד שיבהירו שלא זו דרכם, שתיקתם כמוה כהסכמה", הוסיפה.