ההצעה של לפיד לראש הממשלה

הדברים שאמר ח"כ אלעזר שטרן לשרה מירי רגב גרמו לראש הממשלה להגיב ולהגיד כי אין מקום בכנסת ישראל לשיח כזה. ח"כ יאיר לפיד הציע לנתניהו: חתום אתנו על אמנת השיח למען אחדות ישראל

חדשות כיפה גלעד כהן 07/11/18 19:18 כט בחשון התשעט

ההצעה של לפיד לראש הממשלה
יאיר לפיד, צילום: פלאש 90

בעקבות הדברים שאמר ח"כ אלעזר שטרן מ"יש עתיד" על שרת התרבות והספורט מירי רגב, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אין מקום לאמירות כאלו בכנסת ישראל. יו"ר מפלגת "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד קרא לראש הממשלה נתניהו לחתום על אמנת שיח למען אחדות מדינת ישראל.

"ההתבטאויות האחרונות שנשמעות בכנסת אינן ראויות ואין להן מקום בשיח הישראלי. אני בעד ויכוחים נוקבים ומעת לעת אפילו עוקצניים, כל עוד הם מתקיימים בכבוד ומתייחסים לגופו של נושא ולא לגופו של אדם. אני נגד שיח פוגעני או שוביניסטי שאינו מכבד את הכנסת ואותנו כשליחי ציבור." כך צייץ בחשבון הטוויטר שלו, ראש הממשלה בנימין נתניהו.

יו"ר "יש עתיד", ח"כ יאיר לפיד הגיב לדבריו של נתניהו וקרא לו לחתום על מסמך של אחדות "אני מצטרף לקריאתו של ראש הממשלה. השיח המפלג והמסית מסוכן ומפרק אותנו מבפנים. קורא לנתניהו לחתום אתנו על אמנת השיח ולהוביל יחד מהלך למען אחדות מדינת ישראל ועם ישראל. הגיע הזמן." דברי ח"כ יאיר לפיד בטוויטר.