ההצעה של השר דרעי ללוסי אהריש

אמש (ה') התקיימה חתונתם של צחי הלוי ולוסי אהריש. אחרי תגובתו של ח"כ אורן חזן בעניין החתונה, שר הפנים אריה דרעי התייחס גם הוא לאירוע ואמר כי נישואי תערובת זה לא דבר נכון. ח"כ סמוטריץ': "מתבוללים היו תמיד בעם היהודי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/18 09:57 ב בחשון התשעט

ההצעה של השר דרעי ללוסי אהריש
השר אריה דרעי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר ארבע שנים של זוגיות סודית, העיתונאית לוסי אהריש והשחקן צחי לוי התחתנו אמש (רביעי) בחתונה אזרחית מצומצמת, כידוע, העיתונאית לוסי אהריש גדלה בדימונה להורים מוסלמים, מערוף וסלווא, שהגיעו מנצרת והתחנכה במסגרות יהודיות. 

הבוקר (ה') בראיון לגל"צ התייחס שר הפנים אריה דרעי לחתונה המעורבת של השניים ופנה לאהריש ואמר: "אם נפשך חשקה ביהדות תתגיירי. נישואי תערובת זה לא דבר נכון - לילדים שלכם תהיה בעיה בישראל". דבריו נאמרו כאמור בריאיון לגלי צה"ל.

מתחתנת וסופגת אש מיו"ר להבה. אהריש

מתחתנת וסופגת אש. אהרישצילום: פלאש 90. הדס פרוש

 

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי צייץ בחשבון הטוויטר שלו לאחר שח"כ איציק שמולי ברך את הזוג כי "מתבוללים היו תמיד בעם היהודי. הם תמיד היו משכילים ונאורים בעיניי עצמם, התלבשו יפה ובזו לאחיהם "החשוכים" והמיושנים. בסוף הם תמיד נעלמו. מי שנשאר, ובזכותם אנחנו כאן, הם מי שנשארו נאמנים ליהדותם ולמורשת המפוארת שלהם. אל תהיה מהנעלמים איציק אחי. נצח ישראל לא ישקר ולא ינחם."

סמוטריץ

תמיד יהיו מתבוללים | ח"כ בצלאל סמוטריץ'צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

אמש התייחס גם ח"כ אורן חזן לחתונה ואמר: "לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית, להפך היא מוזמנת להתגייר" אמר חבר הליכוד.

לדבריו, הוא "כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי - אחי צא מהסרט. לוסי זה לא אישי, אבל דעי, צחי אחי ועם ישראל עמי, די להתבוללות!".