הדרדרות פתאומית במצבה של נחמה ריבלין

הדרדרות פתאומית במצבה של רעיית נשיא המדינה, שעברה לפני כשבועיים השתלת ריאה, ומאושפזת מאז בבית החולים. היא מורדמת ומונשמת. הנשיא מקצר את ביקורו הממלכתי בקנדה ושב ארצה באופן מיידי כדי לשהות לצד רעייתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/19 22:41 כו באדר ב'

הדרדרות פתאומית במצבה של נחמה ריבלין
נחמה ריבלין ובעלה, צילום: פלאש 90. קובי גדעון

הדרדרות פתאומית במצבה הרפואי של נחמה ריבלין, רעייתו של נשיא המדינה, ראובן ריבלין. מבית החולים בילינסון נמסר הערב (ג'), כי בשעות האחרונות גב׳ ריבלין מורדמת ומונשמת בעקבות קוצר נשימה חריף על רקע לבבי. נחמה ריבלין עברה לפני כשבועיים השתלת ריאות מורכבת מאוד בשל המצב הרפואי בו היתה נתונה ערב הניתוח ומאז היא עוברת תהליך התאוששות ארוך ומורכב.

נשיא המדינה, השוהה כעת בביקור ממלכתי בקנדה, מקצר את הביקור וחוזר ארצה כדי לשהות לצד רעייתו. מבית הנשיא נמסר כי "נשיא המדינה מקצר את ביקורו הממלכתי בקנדה ושב ארצה לאחר התדרדרות פתאומית במצבה של רעייתו נחמה. 

"בשעות האחרונות נחמה מורדמת ומונשמת בעקבות קוצר נשימה חריף על רקע לבבי. עם נחיתתו בשעות הבוקר יסע הנשיא אל בית החולים בילינסון לשהות לצידה".

נחמה עברה לפני כשבועיים השתלת ריאה מורכבת מאוד בשל המצב הרפואי בו היתה נתונה ערב הניתוח ומאז היא עוברת תהליך התאוששות ארוך ומורכב.

בעקבות ההידרדרות במצב, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מאחל רפואה שלמה יחד עם כל אזרחי ישראל לרעיית הנשיא נחמה ריבלין".

יו״ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין הצטרף למתפללים: "נישא כולנו תפילה הערב לרפואתה השלמה של רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין".