הבשורה החדשה שתיטיב עם בנות השירות הלאומי

החל מתחילת שנת השירות הנוכחית יוכלו מתנדבות ומתנדבי השירת הלאומי ליהנות מנסיעה חינם בתחבורה הציבורית כבר שבועיים לפני תחילת השנה. מנכ"ל הרשות: "היוזמה נועדה להקל על המתנדבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/18 20:22 כו בתמוז התשעח

הבשורה החדשה שתיטיב עם בנות השירות הלאומי
השר אריאל עם מתנדבות השירות הלאומי, צילום: דוברות השירות הלאומי

החל מהשנה יוכלו אלפי מתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי-אזרחי, מכלל המגזרים, ליהנות מנסיעות חינם וללא הגבלה ברחבי הארץ, כבר שבועיים לפני תחילת שנת השירות. כך פורסם היום (שני) על ידי הרשות לשירות לאומי אזרחי.

לפני שנתיים הצליחו מנכ"ל הרשות, שר-שלום ג'רבי, והשר הממונה אורי אריאל להביא לכך שגם מתנדבות ומתנדבי השירות לאומי יוכלו לנסוע חינם בתחבורה הציבורית.

כעת, לאור הסיכום החדש בין הרשות למשרד התחבורה, יוכלו המתנדבים לטעון את כרטיס הרב-קו שברשותם כמתנדבי שירות לאומי כבר מתאריך 15/8/18. בהתאם לכך יוכלו ליהנות מנסיעות חינם באוטובוסים וברכבות בכל חברות התחבורה הציבורית בישראל גם בשבועיים האחרונים של חופשתם, בהם הם מצויים בהכנות האחרונות לשנת השירות החדשה. משרד התחבורה הנחה את כל המפעילים בתחבורה הציבורית לממש סיכום זה.

"היוזמה נועדה להקל על המתנדבים, לאפשר להם להיערך לשנת השירות בצורה המיטבית ולהגיע להכשרות לשירות, למקומות השירות ולדירות השירות ללא צורך בהוצאה כספית מיותרת על חשבונם, אמר ג'רבי, וציין כי הוא "מודה לסמנכ"ל הרשות יעקב עמר ולאנשי משרד התחבורה על מאמציהם לאישור ההטבה החדשה. זהו צעד נוסף במאמצינו יחד עם השר הממונה אורי אריאל, לשיפור תנאי המתנדבים בשירות הלאומי-אזרחי".