הבנות כובשות את שבת ארגון

שליחת התנועה? יש דבר כזה. יותר ויותר סניפים בוחרים להזמין לשבת ארגון שליחה במקום שליח, ועשרות בנות מתעתדות לשמש בשבת הארגון הקרובה כשליחות בסניפי התנועה ברחבי הארץ.

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/18 14:18 ל בחשון התשעט

הבנות כובשות את שבת ארגון
חודש ארגון, צילום: בני עקיבא

"שליחה? מה פתאום שליחה? איך היא תרים את הסניף? ואיך היא תגיד דבר תורה בתפילת שבת? ומה פתאום שהיא תעמוד במפקד לפני כל ההורים??"

כל מי שהיה חבר בבני עקיבא שלב זה או אחר בחייו מכיר את שבת הארגון, ואת המרכיב המרכזי שאף שבת ארגון לא שלמה בלעדיו - השליח. על פי רוב מגיע בחור חביב (או שניים) מישיבת הסדר או מכינה, מעביר פעולה או שתיים במהלך השבת, דבר תורה לפני תפילת ערבית, וגולת הכותרת - מפקד האש של מוצ"ש, בו הוא מקריא בחגיגיות את 'דבר התנועה', ואת שמו של השבט החדש.

ערב ההכשרה לשליחים ושליחות בשנה שעברה

ערב ההכשרה לשליחות ושליחים בשנה שעברהצילום: צילום מסך

אבל בשנים האחרונות הולכת ומתפתחת מגמה מעניינת - שליחת התנועה. כבר לפני שנתיים נפרץ המחסום באופן חצי רשמי, ולסניפים החלו להגיע שליחות ולא שליחים. בשנה שעברה כבר קיימה בני עקיבא ערב הכשרה לשליחים ושליחות יחד, והשנה פונה בני עקיבא באופן רשמי לבנים ולבנות וקוראת להם/ן לבוא ולשמש כשליחי התנועה בשבת ארגון.

נכון לעכשיו, על פי בני עקיבא, עשרות בנות כבר נרשמו ליום ההכשרה, שצפוי לארוך השנה יום שלם ולכלול נושאים חדשים, ובתנועה מספרים כי המטרה היא שכל שליחי התנועה השנה יעברו את יום ההכשרה. השליחות (והשליחים) מחכים כרגע לשיבוצם לסניפים בידי בני עקיבא. 

ומה איתך? כבר נרשמת להיות שליח/ה?

בני עקיבא פונה לכולם/ן

בני עקיבא פונה לכולם/ןצילום: ללא